2011-10-15, 03:24
Medlem
igelkotten85s avatar
Hej, öppnade nyss en dosa ettan lös jag köpte ett par dagar sen och när jag öppnade den var den bara halvfull, och då menar jag halva dosan gapar tomt. Och den va inte öppnad sen tidigare, det skulle jag ha märkt. Brukar altid köpa ca 7-8 dosor på en gång och slänga dem i kylen, om jag hadde köpt bara den här ena dosan hadde jag ju märkt att det var nåt fel på dosan ,men som sagt köpte jag ett lass och tänkte inte så mycket över det. vafan ska man göra? Har ju fan inte lust att betala 48kr för en halvfull dosa snus!

tacksam för råd. Och jag har ej kvittot kvar.!
Senast redigerad av igelkotten85 2011-10-15 kl. 03:26. Anledning: stavfel
Citera
2011-10-15, 03:31
Medlem
Gorillabass avatar
Så här gör du en reklamation
Vi beklagar att du har fått en produkt som inte motsvarar dina förväntningar. För att kunna avgöra vad som orsakat felet behöver vi analysera produkten. Därför ber vi dig skicka hela förpackningen med kvarvarande innehåll till oss. Vi återkommer med ersättning för dina utlägg, förutsatt att du bifogar:

Namn
Adress
Telefonnummer
Kort beskrivning av varför du är missnöjd med produkten
En underskrift där du intygar att du är över 18 år

Skicka din reklamation till:

Swedish Match Division Nordeuropa
Konsumentkontakt Reklamationer
Box 77
401 21 Göteborg
Citera
2011-10-15, 03:58
Medlem
stämmer vikten?
Citera
2011-10-15, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getz
stämmer vikten?

Om en dosa är halvfull när man öppnar den, stämmer inte vikten.
Citera
2011-10-15, 09:29
Medlem
igelkotten85s avatar
tack för svaret Gorillabas! Nu vet jag vad jag ska göra, kan lika gärna låsa tråden nu
Citera
2011-10-15, 09:38
Bannlyst
Jag köpte en dosa general lös nere i kiosken en kväll i akut.. fick 50% rabatt för den var 2 månader gammal, dessutom var den halvfull också.
Citera
2011-10-15, 09:47
Medlem
Kan vara värt besväret att skicka, hände mig också fick fem dosor som plåster på såren och extra present typ en pin/brosch med generaldosa om det kan va nåt som lockar hehe
Citera
2011-10-15, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freee
Om en dosa är halvfull när man öppnar den, stämmer inte vikten.

Snuset kan ju vara ihoptryckt precis som chipspåsar kan se halvtomma ut efter transport.
Citera
2011-10-15, 14:50
Medlem
r0starNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getz
Snuset kan ju vara ihoptryckt precis som chipspåsar kan se halvtomma ut efter transport.

Dom gånger jag köpt lössnus så har dom vart ihoptryckta och smockfulla. Så det tror jag inte
Citera
2011-10-15, 16:20
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r0starN
Dom gånger jag köpt lössnus så har dom vart ihoptryckta och smockfulla. Så det tror jag inte

Ja, samma här. Aldrig upplevt en halvfull dosa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in