Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-10-14, 17:14
  #1
Medlem
Mulla Krekars avatar
Jag fick alla min systers DVD-filmer, o där var bl.a alla sässonger av Sex and the city. Som sagt jag är 30 år o singel, o gillar mest thrillers.

Men jag samlar på DVD-filmer, men är det värt att kolla på? Alltså om man sätter sig in i serien?
Citera
2011-10-14, 17:16
  #2
Avstängd
yverts avatar
nää!! satsa på Hem till Gården i stället
Citera
2011-10-14, 17:19
  #3
Medlem
Mulla Krekars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yvert
nää!! satsa på Hem till Gården i stället
Nja, Sex and the city var den enda TV-serien hon hade. Resten var filmer.
Citera
2011-10-14, 17:24
  #4
Medlem
Jag är man (och straight tro't eller ej) och har sett alla avsnitt. Vet inte riktigt varför jag började kolla, men jag tyckte det var en ganska kul serie kommer jag ihåg. Kom dock ihåg att inte berätta för någon att du sett serien för då kommer du få många hånfulla kommentarer. Jag tycker i alla fall att du ska klämma en säsong
Citera
2011-10-14, 17:32
  #5
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Jag fick alla min systers DVD-filmer, o där var bl.a alla sässonger av Sex and the city. Som sagt jag är 30 år o singel, o gillar mest thrillers.

Men jag samlar på DVD-filmer, men är det värt att kolla på? Alltså om man sätter sig in i serien?
Inte såvida du inte har samma läggning som seriens skapare.
Fast iförsig är det mycket bröst o fitta och det är ju alltid trevligt.
__________________
Senast redigerad av The Beach boy 2011-10-14 kl. 17:34.
Citera
2011-10-14, 17:34
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Inte såvida du inte har samma läggning som seriens skapare.


Så du anser att det är en läggning att vara Jude, är det korrekt? Annars ter det sig ju en smula svårbegripligt att hans Judendom skulle vara utav relevans nog att nämna över huvud taget.
Citera
2011-10-14, 17:42
  #7
Medlem
chajusongs avatar
Nej. Den är plågsamt dålig. Carries inre dialoger när hon skriver sina artiklar är så pinsamma att man knappt kan sitta kvar i stolen/fåtöljen/soffan. Gör dig själv en tjänst, skit i det.
Citera
2011-10-14, 18:04
  #8
Medlem
Nej.
Citera
2011-10-14, 18:08
  #9
Medlem
Bjurras avatar
Jag tyckte serien var kul att se på när jag följde den för 8-10 år sedan. Men det hjälper om man är lite metrosexuell och är allmänt intresserad av relationer, mode, New York, krogliv etc.
Citera
2011-10-14, 18:09
  #10
Medlem
Bjurras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chajusong
Nej. Den är plågsamt dålig. Carries inre dialoger när hon skriver sina artiklar är så pinsamma att man knappt kan sitta kvar i stolen/fåtöljen/soffan. Gör dig själv en tjänst, skit i det.

Desto bättre är dialogerna när tjejerna sitter och tjattrar. Riktigt fyndig om du frågar mig.
Citera
2011-10-14, 19:04
  #11
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bjurra
Jag tyckte serien var kul att se på när jag följde den för 8-10 år sedan. Men det hjälper om man är lite metrosexuell och är allmänt intresserad av relationer, mode, New York, krogliv etc.

Jag anser mig vara något utav den karaktären, tyckte faktiskt om jag ska vara ärlig att serien är rätt rolig. Skulle dock aldrig se den ensam och singel dock. Jag har min heder
Citera
2011-10-14, 19:08
  #12
Medlem
Ja, definitivt.

Det är en HBO serie, produktionskvaliten, skådespeleriet, manus och allt annat är av mycket hög kvalité. Som alltid när det gäller HBO serier.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback