Jag är man (och straight tro't eller ej) och har sett alla avsnitt. Vet inte riktigt varför jag började kolla, men jag tyckte det var en ganska kul serie kommer jag ihåg. Kom dock ihåg att inte berätta för någon att du sett serien för då kommer du få många hånfulla kommentarer. Jag tycker i alla fall att du ska klämma en säsong
Inte såvida du inte har samma läggning som seriens skapare.
Seriens skapare Darren Star är en judisk bög.
Så du anser att det är en läggning att vara Jude, är det korrekt? Annars ter det sig ju en smula svårbegripligt att hans Judendom skulle vara utav relevans nog att nämna över huvud taget.
Nej. Den är plågsamt dålig. Carries inre dialoger när hon skriver sina artiklar är så pinsamma att man knappt kan sitta kvar i stolen/fåtöljen/soffan. Gör dig själv en tjänst, skit i det.
Jag tyckte serien var kul att se på när jag följde den för 8-10 år sedan. Men det hjälper om man är lite metrosexuell och är allmänt intresserad av relationer, mode, New York, krogliv etc.
Nej. Den är plågsamt dålig. Carries inre dialoger när hon skriver sina artiklar är så pinsamma att man knappt kan sitta kvar i stolen/fåtöljen/soffan. Gör dig själv en tjänst, skit i det.
Desto bättre är dialogerna när tjejerna sitter och tjattrar. Riktigt fyndig om du frågar mig.
Jag tyckte serien var kul att se på när jag följde den för 8-10 år sedan. Men det hjälper om man är lite metrosexuell och är allmänt intresserad av relationer, mode, New York, krogliv etc.
Jag anser mig vara något utav den karaktären, tyckte faktiskt om jag ska vara ärlig att serien är rätt rolig. Skulle dock aldrig se den ensam och singel dock. Jag har min heder
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!