2011-10-14, 16:26
Medlem
redeem445s avatar
Fr er som missat det snde TV4 en ny fiskeserie vid namn Fiske Lite Djupare p TV4 Sport klockan 22:00 i onsdags. Programledare r Johan Broman som tidigare var med i Fiskedrag men hoppade av efter tv(?) ssonger d han var tvungen att vlja mellan fiskeserien och sitt fiskeutrustningsfretag.

I frsta avsnittet r Johan och Brje Salming, bror Salming och son Salming uppe i Lainolven och fiskar harr. Mycket av innehllet lgger fokus p bevarandet av de f vilda vatten vi fortfarande har kvar i Sverige och det verkar som att det kommer att vara den rda trden genom hela ssongen.

Frst och frmst, ni som sett det, vad tycker ni om serien?

Sedan undrar jag ocks vad detta innebr fr Mikael Odells serie Fiskedrag. Sg att producenten fr Fiske Lite Djupare r Joacim Wallner som - om jag inte missminner mig - ocks r/var producent fr Fiskedrag. Hade hoppats p en ny ssong av Fiskedrag i vinter, ngon som vet om det r ngot som kommer att komma eller ej?

Hur som helst, kul att se Johan Broman tillbaka i rutan!
Citera
2011-10-14, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redeem445
Fr er som missat det snde TV4 en ny fiskeserie vid namn Fiske Lite Djupare p TV4 Sport klockan 22:00 i onsdags. Programledare r Johan Broman som tidigare var med i Fiskedrag men hoppade av efter tv(?) ssonger d han var tvungen att vlja mellan fiskeserien och sitt fiskeutrustningsfretag.

I frsta avsnittet r Johan och Brje Salming, bror Salming och son Salming uppe i Lainolven och fiskar harr. Mycket av innehllet lgger fokus p bevarandet av de f vilda vatten vi fortfarande har kvar i Sverige och det verkar som att det kommer att vara den rda trden genom hela ssongen.

Frst och frmst, ni som sett det, vad tycker ni om serien?

Sedan undrar jag ocks vad detta innebr fr Mikael Odells serie Fiskedrag. Sg att producenten fr Fiske Lite Djupare r Joacim Wallner som - om jag inte missminner mig - ocks r/var producent fr Fiskedrag. Hade hoppats p en ny ssong av Fiskedrag i vinter, ngon som vet om det r ngot som kommer att komma eller ej?

Hur som helst, kul att se Johan Broman tillbaka i rutan!

Fasen det har jag missat. Har sett tom ssong fyra av fiskedrag men femte ssongen fungerar av ngon anledning inte fr mig. Finns det en sjtte ocks?

Gr det ngon repris mnne? Hller med...kul att se Broman igen i rutan. Var aldrig riktigt detsamma utan honom i rutan efter ssong 2. Producenten var ju inte direkt rolig att se. Fr mkt amatr.
Citera
2011-10-14, 19:39
Medlem
redeem445s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xhavi
Fasen det har jag missat. Har sett tom ssong fyra av fiskedrag men femte ssongen fungerar av ngon anledning inte fr mig. Finns det en sjtte ocks?

Gr det ngon repris mnne? Hller med...kul att se Broman igen i rutan. Var aldrig riktigt detsamma utan honom i rutan efter ssong 2. Producenten var ju inte direkt rolig att se. Fr mkt amatr.

Fiskedrag har snt sex ssonger hittills vill jag minnas.

Fiske lite djupare gick i repris idag och gr ven i repris imorgon p TV4 sport klockan 12:00. Annars finns det frsta avsnittet att ladda hem p SweTV.org!
Citera
2011-10-15, 12:50
Medlem
Bloodbounds avatar
Tyckte det var hrligt att se Broman i tv igen. Han r s jvla passionerad fr det han gr att det smittar av sig, mycket bttre n Odell enligt mig. Tycker att det r en bra id att ha med lite "kndisar" fr att locka en bredare publik, och samtidigt passa p att belysa de miljproblem som faktiskt hotar de f orrda vatten vi har. Synd bara att det gr p tv4 sport och s pass sent.

Kort sagt gillade jag frsta avsnittet, och hoppas p att fljande avsnitt hller samma klass.
Citera
2012-01-08, 11:49
Medlem
CallmeHarrys avatar
Sg bara ett avsnitt och d var dom p Gotland och fiskade ring. Har ngon mjlighet att ladda upp dessa avsnitt ngonstans s att man kan streama? Har ingen chans att ladda ner och att betala fr " Premium" Knns sdr va.. Broman r mycket bttre n Odell som sger fin fisk varenda gng han fr upp en haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in