Citat:
Ursprungligen postat av
roevskaegg
Flytta upp till Norrland så ska du få se att här snusar man vad man vill. Monte Cristo, aldrig sett en sådan dosa. Smakar det snus undrar jag.
KOS på folk som snusar Monte Criso tycker jag vi tar och spikar direkt.
Tror inte det är någon klassfråga, smaken är som baken. Kan förstå att du gillar Knox, gillar personligen Knox lös, som många av polarna hatar på. Grov Portion är dock #1. Snusar för övrigt aldrig General portion, lös går bra, men portionen smakar fan mysko. Citrus kan dra åt helvete.
kunde inte sagt de bättre själv!

har inte heller hört talas om den där Monte Criso snusen fören nu! Personligen så tycker jag det låter helt sjukt att snus skulle vara en "klassfråga"!
Jag menar att om någon snusar den så kallade budgetsnusen så är det förmodligen för att denne tycker om snusen eller inte har råd med någon annan, eller hur? Om personen ifråga faktiskt har hittat en lågprissnus hen tycker om, så skulle jag nog hellre bli avundsjuk! Och om personen inte har råd med någon annan snus; så fine! Inte fan angår det mig!
Där jag bor (skogarna i jämtland) snusas mest ettan,kronan och generalen, men ingen jävel bryr sig egentligen om vad man snusar! (undantaget är väl om någon skulle komma med sån där göteborgsskit med smaksättning...)