• 1
  • 2
2011-10-13, 18:13
Medlem
lehlehs avatar
En fråga jag tycker är intressant är även hur alla kom i kontakt med MDMA första gången?

Själv blev jag introducerad utav äldre vänner till min bror och kort därefter drog jag på Sensation White. På tågresan på vägen hem kunde vi inte tro att de vi upplevt var sant. Vi bara erinrade oss minnen och nynnade på musik vi hade fått på huvudet under hela tågresan.

Även om jag fick beskedet att min bil blivit stulen på väg hem till Stockholm igen hade jag svårt att få fram några riktiga ångestkänslor. Vi bara satt och log. Ända sen dess har jag längtat till den 29 okt då vi åker till Köpenhamn. Känslan att stå där med 30 tusen människor och se allas energi. Man blir ett och samma under en magisk kväll. Skulle vilja att alla någon gång fick uppleva känslan att känna en sån total sammankoppling mellan så många människor under ett och samma tak.
Citera
2011-10-13, 23:04
Medlem
Hysteria90s avatar
Så du gjorde en egen tråd?

Jag var 19 och befann mig på en psytrancefestival i Jönköping.
Delar med mig av tripprapporten jag skrev då, den säger väl allt.
https://www.flashback.org/t1012660
Citera
2011-10-13, 23:15
Medlem
Bongmons avatar
Satt o flummade med polare i en sunkig lägenhet, där fanns alla sorters pundare. Någon tyckte att fest lät kul, ingen var jätte på. Sen nämnde han att det fanns kristaller för 1000kr g, o vi kan dela ett g på 10. Slutade med att jag fick 0,2g och deandra vet ja inte, och jag hade en underbar kväll (Men haft bättre upplevelser på kristaller.
Citera
2011-10-14, 00:17
Medlem
lehlehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Så du gjorde en egen tråd?

Jag var 19 och befann mig på en psytrancefestival i Jönköping.
Delar med mig av tripprapporten jag skrev då, den säger väl allt.
https://www.flashback.org/t1012660

Det var faktiskt mod som bröt ut mitt inlägg till en ny tråd xd

Din rapport ska ja läsa med desamma!
Citera
2011-10-14, 11:28
Bannlyst
mitt första var faktist i sommras.
jag var på en ravefestival som varade 3 dagar och min polare hade köpt ett 30tal vita mazerati så jag köpte en av han och jag kan säga att det var väll helt ok sjukt hypad kunde inte sitta stilla alls men efter det har jag haft en bättre tripp..
Citera
2011-10-15, 02:38
Medlem
mariolinas avatar
Jag räknar min första riktiga upplevelse när jag testade mdma kristaller första gången, inte när man testat olika (oftast kassa) E.

Jag bjöd min pojkvän på en 5 dagars resa till Berlin. Hade kollat upp schyssta klubbar innan vi drog dit. Besökte en av dom och blev erbjudna att köpa, den kvällen, den festen har förändrat mitt liv så oändligt.

Det var starten på det livet jag har och den personen jag är idag. Kärlek!
Citera
2011-10-15, 03:03
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mariolina
Jag räknar min första riktiga upplevelse när jag testade mdma kristaller första gången, inte när man testat olika (oftast kassa) E.

Jag bjöd min pojkvän på en 5 dagars resa till Berlin. Hade kollat upp schyssta klubbar innan vi drog dit. Besökte en av dom och blev erbjudna att köpa, den kvällen, den festen har förändrat mitt liv så oändligt.

Det var starten på det livet jag har och den personen jag är idag. Kärlek!

Min första gång var allt annat än kassa knappar.

Det här var för snart 15 år sen och min allra första skogfest, Goa var the shit på den tiden för övrigt. Hur som helst så skrotar jag runt ett tag, dansar lite, softar vid brasan och har det allmänt nice då jag får syn på en vän. Han bokstavligt studsar fram mot mig och med ett fånigt flin sliter han upp en påse ur fickan.
-Vet du vad det här är, frågar han, fortfarande leende som en tok
-Eh, knark undrar oskyldiga jag.
Jag ber att få titta på det här mystiska jag bara sett på film, läst på nätet om och hört låtar om. Jag har aldrig sett så konstiga tabletter innan, röda och formade som märket som Stålmannen har på bröstet.
-Du måste testa en säger min vän.
Jag tvekar lite grand, det är trots allt knark och det sägs vara farligt men jag bestämmer mig till sist för att testa. Jag sväljer tabletten som smakar riktigt illa. Kemisk salmiak är ingen favoritsmak precis.
Kompisen studsar iväg med ett "ha det så skoj och leta rätt på mig sen".
Jag sätter mig vid elden en stund till och pratar med folket där och jag börjar undra om det inte ska hända nånting när jag helt plötsligt får ett kraftigt sug i magen, jag vänder mig mot tjejen som sitter bredvid mig och jag kan inte hejda mig utan brister ut i ett "jag älskar dig, du är så vacker" för just i den sekunden exploderade min värld i urskillningslös kärlek. Hon bara ler mot mig och undrar om det är första gången.
Citera
2011-10-15, 09:52
Medlem
Subject9s avatar
Var med några vänner på en "get togheter" i en stuga vid havet. Vi var kanske en 14-15 personer som alla på något sätt kände varandra. Satt och drack några öl tillsammans med en av mina absolut bästa vänner, som hade introducerat mig till droger bara något år före det. Så medan vi satt där och diskuterade så frågade hon om jag hade lust att ta mdma med henne, hon hade med sig kristaller och visste om att jag hade velat prova MDMA en lång tid.

Resten är som man brukar säga, historia.
Citera
2011-10-16, 00:43
Medlem
galnabullens avatar
Min gräs-kran undrade om vi var intresserade. Vi sa ja och köpte en gubbe. Sen drog vi till en polare där vi alla bombade ca 100mg var, och eftersom att jag är minst fick jag mest effekt, de andra kände knappt. Inför nästa session så läste vi på och körde efter 2.2mg/kg. Då jävlar blev det andra bullar!
Citera
2011-10-16, 02:38
Medlem
BillLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag sätter mig vid elden en stund till och pratar med folket där och jag börjar undra om det inte ska hända nånting när jag helt plötsligt får ett kraftigt sug i magen, jag vänder mig mot tjejen som sitter bredvid mig och jag kan inte hejda mig utan brister ut i ett "jag älskar dig, du är så vacker" för just i den sekunden exploderade min värld i urskillningslös kärlek. Hon bara ler mot mig och undrar om det är första gången.

Haha, nice, känner igen det . Första gången jag tog E var på en klubb med rätt lite folk (det var en torsdag). Jag och en tjejpolare hade köpt 5 st, som egentligen skulle tas på festival dagen efter men när vi sitter där vid baren tycker vi att det är lite tråkigt. Hon tar fram några ephedra tabs som vi slänger i oss, en stund senare bestämmer vi oss för att ta varsin E tablett. Ingen lyfte ett ögonbryn när vi tog ephedran, så vi sitter kvar i baren, plockar fram tabletterna och sväljer dom där. Tabletterna slog nästan samtidigt för oss båda, och först satt vi bara där och log mot varandra. Det hela slutade med att vi tog in på hotell, tog resten av Ecstasyn och hade kopiösa mängder sex.
Citera
2011-10-16, 03:55
Medlem
Areligs avatar
Tog MDMA första gången på Deadmau5 på peace & Love i somras. Var hur underbart som helst. Och om 2 veckor gör jag om det på deadmau5 igen! Längtar så jag skakar
Citera
2011-10-16, 03:56
Medlem
lehlehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillLee
Haha, nice, känner igen det . Första gången jag tog E var på en klubb med rätt lite folk (det var en torsdag). Jag och en tjejpolare hade köpt 5 st, som egentligen skulle tas på festival dagen efter men när vi sitter där vid baren tycker vi att det är lite tråkigt. Hon tar fram några ephedra tabs som vi slänger i oss, en stund senare bestämmer vi oss för att ta varsin E tablett. Ingen lyfte ett ögonbryn när vi tog ephedran, så vi sitter kvar i baren, plockar fram tabletterna och sväljer dom där. Tabletterna slog nästan samtidigt för oss båda, och först satt vi bara där och log mot varandra. Det hela slutade med att vi tog in på hotell, tog resten av Ecstasyn och hade kopiösa mängder sex.

Åh fyfan va härligt. Min dröm är att få uppleva de du upplevde första gången. Vill så gärna hitta nån skön tjejbekant eller något att poppa med. Men vart fan hittar man dessa drogliberala brudar egentligen? Och hur närmar man sig brudar med att man vill poppa med dem?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in