Citat:
Ursprungligen postat av mariolina
Jag räknar min första riktiga upplevelse när jag testade mdma kristaller första gången, inte när man testat olika (oftast kassa) E.
Jag bjöd min pojkvän på en 5 dagars resa till Berlin. Hade kollat upp schyssta klubbar innan vi drog dit. Besökte en av dom och blev erbjudna att köpa, den kvällen, den festen har förändrat mitt liv så oändligt.
Det var starten på det livet jag har och den personen jag är idag. Kärlek!
Min första gång var allt annat än kassa knappar.
Det här var för snart 15 år sen och min allra första skogfest, Goa var the shit på den tiden för övrigt. Hur som helst så skrotar jag runt ett tag, dansar lite, softar vid brasan och har det allmänt nice då jag får syn på en vän. Han bokstavligt studsar fram mot mig och med ett fånigt flin sliter han upp en påse ur fickan.
-Vet du vad det här är, frågar han, fortfarande leende som en tok
-Eh, knark undrar oskyldiga jag.
Jag ber att få titta på det här mystiska jag bara sett på film, läst på nätet om och hört låtar om. Jag har aldrig sett så konstiga tabletter innan, röda och formade som märket som Stålmannen har på bröstet.
-Du måste testa en säger min vän.
Jag tvekar lite grand, det är trots allt knark och det sägs vara farligt men jag bestämmer mig till sist för att testa. Jag sväljer tabletten som smakar riktigt illa. Kemisk salmiak är ingen favoritsmak precis.
Kompisen studsar iväg med ett "ha det så skoj och leta rätt på mig sen".
Jag sätter mig vid elden en stund till och pratar med folket där och jag börjar undra om det inte ska hända nånting när jag helt plötsligt får ett kraftigt sug i magen, jag vänder mig mot tjejen som sitter bredvid mig och jag kan inte hejda mig utan brister ut i ett "jag älskar dig, du är så vacker" för just i den sekunden exploderade min värld i urskillningslös kärlek. Hon bara ler mot mig och undrar om det är första gången.