2011-10-13, 20:19
Medlem
Spyers avatar
Hej!

Har ngra sna tabletter hemma som jag ftt av ngon konstig anledning ( dock ej utskriva till mig sjlv). Det r frn apoteket s det r riktiga grejer. Den fakta jag har kommit ver r att det ska vara ngestdmpande. Undrar vad man knner fr rus osv, och en rekommenderad nybrjardos?

Kan man eller ska man blanda med alkohol? Bertta lite om benson tack
Citera
2011-10-13, 20:32
Medlem
Spyers avatar
Ska vara i benso, kan modd flytta?
Citera
2011-10-13, 21:23
Medlem
rekomenderar att stanna hemma och ta en 10a funkar bra med ngra l, men det finns ganska mnga exempel p folk som stoppat i sig ett gng och druckit en sjuttis fr att sen ha gjort allt mjligt konstigt tillochmed dragit en niomillimeters i huvudet p bsta polaren fr att sen inte komma ihg ntt dan efter. s inget partypiller direkt.
Citera
2011-10-13, 21:30
Medlem
Spyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mampo
rekomenderar att stanna hemma och ta en 10a funkar bra med ngra l, men det finns ganska mnga exempel p folk som stoppat i sig ett gng och druckit en sjuttis fr att sen ha gjort allt mjligt konstigt tillochmed dragit en niomillimeters i huvudet p bsta polaren fr att sen inte komma ihg ntt dan efter. s inget partypiller direkt.

Okej, men hur blir man? Kan det jmfras med hasch, syftar p trippen ( har ej testat hasch). Hur blir man, hur e ruset?
Citera
2011-10-13, 21:34
Medlem
flygandApans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spyer
Okej, men hur blir man? Kan det jmfras med hasch, syftar p trippen ( har ej testat hasch). Hur blir man, hur e ruset?

Det r inget speciellt rus att tala om, man blir seg, skn och mr allmnt bra. Tar bort ngest vldigt bra. Det r inge "trippigt" alls.
Citera
2011-10-13, 21:36
Medlem
n det gr inte att jmfra med hasch det r mer bara avslappnande och med lite l kan man bli sknt trtt. Det r inget ballt rus utan bara lagom nice. Ska inte som sagt tas i samband med supande.
Citera
2011-10-13, 21:38
Medlem
xanax99s avatar
Det finns hur mycket info som helst om stesolid i forumet sk frslagsvis, men eftersom du uppenbarligen e helt frsk kan jag sga att blanda med alkohol frsta gngerna r ren idioti.
Kan mkt vl sluta med att alla pillren blir upptna och du vaknar upp blodig som faan av att snuten vcker dig bryskt efter att brutit upp din drr pga att du misshandlat en granne..... S ge faan i alkohol ploppa hellre fler piller.

Du blir otroligt lugn och avslappnad, med tillrckligt mnga mg i dig fr du nstan en torrfylla (sluddrig, dlig balans, minnesluckor etc) men inte som flunisar, xanor men dock utan de hemska dagen efter-effekterna alkohol innebr.
Gm ven telefon s du inte frsker kommunicera med nra kra.....
Citera
2011-10-14, 18:18
Medlem
Doktor-B.Alles avatar
Frst och frmst s har du postat i fel sektion, men det vet du skert redan
Du skriver att du aldrig har testat innan, dvs. r en frsking, d frstr jag inte hur dumma folk kan vara som tipsar dig om att blanda det med alkohol... KAN g bra p en lg dos, men jag har sett folk som har tagit benzo och druckit alkohol p det och det r hur ltt som helst att det slr slint fr dom, bevittnat en del personer som ryker ihop i slagsml fr personen gav honom fel blick... ta det lugnt och lr dig knna drogen innan du brjar experimentera och blanda.
M vl!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in