• 2
  • 3
2004-12-16, 21:59
Medlem
Moonboots som jag hade som liten pöjk på 70-talet, varma iofs men fan så klumpiga, som att ha cementblock på fötterna. Ett par väldigt tajta jeans som jag hade i gymnasiet. Plus en hel drös konstigt färgade/mönstrade skjortor som jag fortfarande har i garderoben. Men ej använder...
Citera
2004-12-17, 10:33
Medlem
Memnoks avatar
Jag körde under det första året på gymnasiet hela grungeprylen, långt hår (till axlarna ungefär), slitna jeans, kängor med stålhätta, band t-shirt och oknäppt flanellskjorta.

Såg nog riktigt jävlig ut, men jag var inte ensam om den stilen...
Citera
2004-12-17, 13:09
Medlem
Inte som andras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av internet
Rosa skjorta.
ja med

när ja va 8 år så åkte ja in till punktshop vid plattan och köpte en falsk guldkedja modell jätte stor , med ett decimeter stort dollarmärke..suck!!
Citera
2004-12-17, 13:37
Medlem
embras avatar
En favoritoutfit i femman var grön yllekavaj med axelvaddar, väst med manchester på baksidan o rött "slips-mönster" framtill, vit polotröja, beige ridbyxor (trots att jag alltid hatat hästar) nerhasade tubsockar och sköna vinterkängor...

Hetast var kanske ändå perioden jag brukar kalla "när jag insåg att jag inte kan ha kort hår utan att se ut som en tant" Då var det ski-pants i blommiga mönster med långa skjortor till. Fresh.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in