2004-12-15, 23:24
Bannlyst
Hmm, typ vuxenkläder i barnformat, dvs. typ bara kläder inhandlade på dressman satt ju itne klockrent på mig i sjuan-åttan typ...
Citera
2004-12-15, 23:33
Medlem
Rosa skjorta.
Citera
2004-12-15, 23:46
Medlem
ÄlskaMigs avatar
kan inte komma på ngt jag skulle ha skämts för som jag haft på mig... och jag har avverkat både blont hår, balettskor, smink, baggykläder, kanadensiska gässjackor, jeansjackor, blå slingor i håret, 20 piercings på skallen osv.

visst känner jag mig ful när jag strosar runt i mjukiskläder men inte så att jag skäm nej.
Citera
2004-12-15, 23:49
Bannlyst
En kavaj med gigantiska axelvaddar.

Permanentat hår i gymnasiet
Citera
2004-12-16, 01:16
Medlem
rashbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
Permanentat hår i gymnasiet

Whoa! Jag ligger helt klart i lä.

Flanellskjorta har jag haft på mig ibland när jag var typ 10-11 och hip-hop var ascoolt. Och för stora T-shirts med baskettryck på. Och keps när jag var typ 7-8.
Citera
2004-12-16, 12:40
Medlem
prettygirls avatar
Jag skämdes för Naomi Campbell när hon hade gympaskor till en Gallianoklänning.

Sådant som jag skäms för att jag själv haft på mig skulle jag aldrig avslöja.
Citera
2004-12-16, 12:52
Medlem
Man har en gång i tiden haft pagelooken. Såg ett foto från min konfirmation (som man bara tog pga att man fick en moppe) och far åt helvete vad fult det var.
Citera
2004-12-16, 13:29
Medlem
Perriss avatar
Skulle i så fall vara min guldring i örat på mellanstadiet. Jag såg nog inte så tuff ut som jag trodde. Man har ju haft en satans massa fula kläder också, flanellskjortor med polo under, skinnväst och vita gymnastikskor, stela frisyrer med en halv flaska Björn Axen-spray i. Men jag skäms inte, jag skrattar mer åt eländet.

/perris
Citera
2004-12-16, 19:46
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rashban
Whoa! Jag ligger helt klart i lä.

Flanellskjorta har jag haft på mig ibland när jag var typ 10-11 och hip-hop var ascoolt.
Flanellskjorta brukar väl associeras med grunge och inte hiphop??
Citera
2004-12-16, 20:23
Medlem
Bjässes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Flanellskjorta brukar väl associeras med grunge och inte hiphop??

Jo, men hiphopen hade en period där man körde flanellstjorta med endast översta knappen knäppt. Blood in blood out osv.

Själv hade jag ett par bajsbruna råbreda byxor, snyggt i början på nittiotalet.
Citera
2004-12-16, 20:25
Medlem
Slumlords avatar
Vit kostym med midjekavaj och axelvaddar. Under det en vit skjorta med tunna mintgröna streck och mintgrön slips. Som pricken över i vita loafers, naturligtvis med matchande vita tubsockor.

(Det låter som ett skämt men året av 1989 och jag ville vara fin på examensdagen...)
Citera
2004-12-16, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr F
Man har en gång i tiden haft pagelooken. Såg ett foto från min konfirmation (som man bara tog pga att man fick en moppe) och far åt helvete vad fult det var.

hehe, page ja, det var inne på nittitalet. men jag hade nåt ännu värre! SIDBENA!! vatenkammad dessutom. fy fan vilken liten bög jag såg ut som
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in