Citat:

Ursprungligen postat av Chefen1

Finns med på aftonbladet med
http://www.aftonbladet.se/senastenyt...cle13821065.ab
Uteslutningemedtoden säger att det är minst en utlänning inblandad.
"En av de misstänkta gömmer sig utomlands. " 
Hur många svenskar brukar gömma sig utomlands?
Hur många icke svenskar brukar gömma sig i hemlandet?
Vilket land kan det röra sig om, som inte klarar av att leta upp en person misstänkt för våldtäkt av barn? Ett land där den store ledaren muhammed ochså våldtog barn.
Vilken etnisk svensk gömmer sig i ett land där dom tror på muhammed?

Kära mongo,
Uteslutningsmetoden säger att det är minst någon som klarar av att googla fram vilka länder som inte har utlämningsavtal med Sverige som är inblandad.
Om du tror att utrikes födda är mindre kapabla än etniska svenskar, borde du således rimligtvis dra slutsatsen att det bara är etniska svenskar som är inblandade.
Personligen tror jag att varken etniska svenskar (vilket jag föreställer mig att du är) eller utrikes födda är mer mentalt kapabla än den andra parten. Man kan i varje fall konstatera att det finns etniska svenskar som är underpresterande, eftersom det finns sådana som inte lyckats lista ut att det katolsk-muslimska landet Filippinerna saknar utlämningsavtal, liksom ett antal mellanamerikanska (katolska) länder. Det finns till och med etniska svenskar som inte känner till eller klarar av att ta reda på att det finns många exempel på andra etniska svenskar som gömt sig i sådana länder (Posener är väl en känd sådan person och det finns personer inom Hells Angels som också gömmer sig utomlands). Ingen nämd, ingen glömd, om man så säger. Det motbevisar i varje fall tesen att 
alla etniska svenskar på något vis är överlägsna utrikes födda. 
Och hur skulle det för den delen vara otänkbart för en etnisk svensk att gömma sig i ett muslimskt land? Det kanske till och med skulle vara bästa stället om ingen misstänker att en etnisk svensk skulle göra så?
Själv tror jag att det antingen är en etnisk svensk, eller inte.
Pussar och kramar, men tyvärr utan förhoppningar om att du ska lyfta dig ur det intellektuella WT-träsket,
leshyn