Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-11, 20:50
  #1
Medlem
MauroSpockos avatar
En för mig ständigt återkommande dröm är den att jag vill runka, och försöker få ro till att dra i den ifred, men hela tiden avbryts av folk som vill prata med mig. Jag ränner runt bland olika ställen och försöker hitta någonstans avskilt, men precis när jag börjar köra på så klampar det in någon och förstör.

Oftast är det familjemedlemmar. Det brukar alltid sluta med att jag efter ett tag ger upp och börjar runka loss ändå och hoppas att de inte märker något. Och det gör de aldrig, eller de bryr sig åtminstone inte. Jag har flera ganska störande minnesbilder framför mig i huvet när jag sitter på huk i städskrubben med kuk i hand och tvingas samtidigt hålla igång ett samtal med min mamma, och liknande.

Till min stora förvåning fick jag idag höra att även en annan kille drabbas av samma dröm (eller lik nog). Känner någon igen sig? Vad kan den bero på?
Citera
2011-10-11, 21:54
  #2
Medlem
Jag brukar råka ut för exakt samma grej, drömmer ofta att jag ska onanera men blir alltid avbruten av någon eller något, hela tiden. Och ibland kör jag på ändå fast det är folk runtom, men det går inte ändå och jag tänker att jag inte borde göra så bland folk fast ingen reagerar.
Fan vilka frustrerande drömmar det är!
Citera
2011-10-19, 13:47
  #3
Medlem
AnonymousSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onlyhell
Jag brukar råka ut för exakt samma grej, drömmer ofta att jag ska onanera men blir alltid avbruten av någon eller något, hela tiden. Och ibland kör jag på ändå fast det är folk runtom, men det går inte ändå och jag tänker att jag inte borde göra så bland folk fast ingen reagerar.
Fan vilka frustrerande drömmar det är!

+1

Har hänt mig någon gång i alla fall, intressant att det är just familjemedlemmar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback