Blir fan med galen!!! hatar facebook för tillfället men måste ha det ändå hur konstigt det än låter.
Allt började för runt 1 vecka sedan. Sitter med iphonen i handen o det plingar till "nån har skrivit i min logg" står det. öppnar facebook, kollar på "notiflication menyn" finns fan med inget uppadetar igen, finns inget. no big deal tänkte jag, facebook brukar ha dåliga appar. MEN nu 1 vecka senare, har jag 20 notiflications, kan dock inte se vad vem det är som har gjort nått.
Kan dra ett exampel till, vill tillägga att detta problem är både på IOS och min dator
Men iaf jag går in på min logg som jag borde ha lite nyheter på eftersom jag har 20 JÄVLA nya händelser!!!!! men det finns fan med inget där, senaste händelsen är för som sagt 1 vecka sedan!!!!
ibland! ett fåtal gånger/vecka så kan jag se någon händelse men den försvinner snabbt.
frågan är har nån nånsin haft ett problem som detta?`hur fixar man det?
Och sen laddade jag ner den nya uppadateringen till facebook i mobilen vilket suger eftersom jag väntar 20 minuter medan det står "logging in". tråkiga är om jag loggar in på nån annans profil så tar det 2 sek. WTF!!!!!