2011-10-11, 18:04
Medlem
porterpottys avatar
tjenare, vet att det okända är en jävligt sunkig serie, men ändå var det något i denna serie som fick mig att bli lite intresserad. det måste varit nått år sen nu. iaf så var det ett "medium" som skulle driva ut en ande och gör det framför ett glasbord. när han väl sitter där och tar i för kung och fosterland så spricker glasskivan i delar.

är detta i det okända?
kan nån vara snäll och länka klippet?
tror ni det är fejk eller på riktigt.
om ni tror det är fejk hur gör dom då?
Citera
2011-10-11, 19:44
Medlem
Honshus avatar
Jag tror det var ett avsnitt av programmet "Andarnas makt" som visades (tv4 tror jag) runt 2004.
Malin Berghagen var programledare.

Tyvärr vet jag inte vilket avsnitt
Citera
2011-10-11, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honshu
Jag tror det var ett avsnitt av programmet "Andarnas makt" som visades (tv4 tror jag) runt 2004.

Var det inte Malin som blev så rädd att hon ville sluta med programmet? Har inte sett programmet, men hört talas om hennes rädsla.
Citera
2011-10-11, 21:51
Medlem
porterpottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honshu

tack så mycket att du klarnade upp det för mig har alltid funderat över vilket program det var. får kolla på youtube om jag hittar det. gör jag det slänger jag upp det i tråden
Citera
2011-10-12, 19:56
Medlem
whosyourdaddys avatar
Jag kommer ihåg detta, är ganska säker på att det var i den danska motsvarigheten till det okända.
Mediumet bad den som skulle "gå över" att lämna ett tecken, vits så sprängdes glasskivan.
Det var en gammal alkisande som hade fäst sej vid en ständigt rödtjutssipprande dansk, detta sändes 2003.

Vill också få tag på youtube klippet...
Citera
2011-10-12, 20:37
Medlem
B17s avatar
Jag minns också detta, det var i den danska serien.
Citera
2025-09-06, 14:32
Medlem
https://nyheder.tv2.dk/2023-02-28-tv...fra-zulu-tiden

här finns det ett klipp.

detta var ett program jag tittade på när det gick. jag kommer ihåg jag började nästan gråta så rädd blev jag.
har tänkt på detta då och då och googlade runt lite nu och hittade denna tråden och tillräckligt med info för att hitta rätt sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in