2011-10-11, 16:01
Medlem
Bongmons avatar
Tja, har rökt mixar o cannabis dagligen senaste veckorna, ska in o opereras med narkos torsdag.. Det borde inte bli problem va?
Sist ja operera mig (som ja viste om innan) för några år sen var jag helt ren ca 5dagar innan. Och ja operera samma ställe som nu ca 8veckor sen.

Om inga vettiga svar kommer kan väl mod flytta till drogakuten.

Uppdaterar om ja överlever
Citera
2011-10-11, 16:20
Medlem
nuplie22s avatar
Då det är en RC kan ingen svara på det, men har svårt att se hur det skulle kunna påverka narkosen.
Citera
2011-10-11, 16:23
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuplie22
Då det är en RC kan ingen svara på det, men har svårt att se hur det skulle kunna påverka narkosen.

A jag har också svårt att se det, större chans att etizolamet påverkar det, men jag har d-toxa 3dar nu (kanske 2) och det är nån dag kvar.. Det borde ha gått ur.. Toge endel 6-apb sista tiden med, men jag röknar det som deflästa CS-droger att det borde gått ur på 3-5dagar. Haft några mindre "brainZapps" när ja ska sova men att serotoninet är fucked upp borde inte heller påverka.
Citera
2011-10-12, 13:09
Medlem
Bongmons avatar
Kan mod flytta till drog akuten kanske nån mer kan svara.
Citera
2011-10-13, 12:49
Medlem
Bongmons avatar
Fick ingen narkos, lokalbedövning och nått dropp som fick mig att inte bry mig eller känna ett skit, bland det mest euforiska jag varit med om (euforiskt på ett opi sätt). Rökte 0,5 av "inferno 3,0" ca 4timmar innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in