2011-10-11, 13:30
Medlem
Jag fattar nada. Vafan är detta? Dessutom kommer jag ej vara hemma på 3 veckor så kommer inte kunna hämta ut det på ett tag. Morsan kommer dock vara där ibland. Vad bör jag göra???
Citera
2011-10-11, 13:38
Medlem
ZyClaves avatar
Fråga vem det är ifrån ... Jag antar att du har fått ett ställe att hämta ut det på, ring dem och fråga ...
Citera
2011-10-11, 14:20
Medlem
DollarMakers avatar
Låt den vara bara så retuneras den, tror att det är efter 14 dagar sen så går paketet tillbaks till avsändaren.
Citera
2011-10-11, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DollarMaker
Låt den vara bara så retuneras den, tror att det är efter 14 dagar sen så går paketet tillbaks till avsändaren.

Då brukar företaget (antar att det är ett företag som skickat produkten) ta ut en skälig kostnad för den extra utgiften. Att returnera paket är inte direkt gratis, så företag brukar skicka ut en faktura för detta som kunden ska betala. Så vill man slippa betala det, så hämtar man helt enkelt ut paketet.
Citera
2011-10-11, 21:13
Medlem
Din identited kan vara stulen för detta hände mig för nått år sen. Då fick jag avi om paket jag inte kände igen med datorer och iphone som någon beställt på över internet åt mig.

Polisanmäl och ring företagen som skickar grejerna så slipper du förhoppningsvis betala för det.
Citera
2011-11-03, 04:59
Medlem
MrInks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZyClave
Fråga vem det är ifrån ... Jag antar att du har fått ett ställe att hämta ut det på, ring dem och fråga ...
dom svarar inte! han måste in och legitimera sig.
han kan först då få titta på paketet innan han signerar avin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in