2011-10-10, 22:46
Medlem
Vissa tjejer gillar inte det och vissa verkar inte riktigt bry sig, jag har inte riktigt förstått varför det inte bara skulle bli skönare ifall man smekte klittan under tiden man hade sex?
blir inte det typ samma sak som att slicka på klittan och pulla under tiden?
Citera
2011-10-10, 23:00
Medlem
Denoms avatar
Folk tycker olika, folk vet inte vad de vill, folk gör vad de vill. Kan vara alla möjliga anledningar till att vissa gör som de gör.
Citera
2011-10-10, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skubbi86
Vissa tjejer gillar inte det och vissa verkar inte riktigt bry sig, jag har inte riktigt förstått varför det inte bara skulle bli skönare ifall man smekte klittan under tiden man hade sex?

Väldigt individuellt, men oftast hänger det ihop med att om man stimulerar klitoris genom att smeka sig själv under samlaget så har man "lättare" att få orgasm då vissa/många tjejer inte får orgasm utav enbart penetration.......
Citera
2011-10-10, 23:09
Moderator
VitKallas avatar
Men du, allt sånt där är ju individuellt. Är väl inte svårt att förstå?
Jag gillar mycket, men vissa saker i kombination med varandra kan vid vissa tillfällen bli för skönt, eller ge en annan effekt än vid annat tillfälle.

Och sen hurman smeker är ju naturligtvis väldigt individuellt. För mig själv tog det år innan någon fick röra min klitoris och då har jag ändå alltid varit väldigt sexuell och alltid haft lätt för orgasm. Men att röra den var ett big no no. Som inte är längre...
Citera
2011-10-10, 23:20
Medlem
Jag förstår självklart att det är individuellt men då jag vart med mer närmre tresiffrigt än ensiffrigt och ingen tyckt om det så börjar jag ju självklart undra ifall det kanske handlar om att det blir för mycket eller något sådant, men då har bara oddsen slagit emot antar jag
Citera
2011-10-10, 23:58
Medlem
Citat:
Jag förstår självklart att det är individuellt men då jag vart med mer närmre tresiffrigt än ensiffrigt och ingen tyckt om det så börjar jag ju självklart undra ifall det kanske handlar om att det blir för mycket eller något sådant, men då har bara oddsen slagit emot antar jag

Hehe... låter som du nästan förklarar problemet här själv. Du knullar för många olika och hinner därför inte lära dig HUR de vill bli smekta. Du smeker alltså på fel sätt och därför blir det oskönt!

Kan trösta dig med att det är rätt svårt för en kille att köra på som f-n på samma gång som han smeker klittan på ett nog finkänsligt sätt för att det ska bli bra. Funkar oftast bara i vissa ställningar.. och när när han inte kör på så hårt.. annars blir smekningarn ofta hafsiga och hårda och därmed osköna. Då sköter man det bättre själv.

(Sen iofs, om killen knullar en bakifrån och smeker klittan på samma gång kan det blir lite av att man inte vet om man vill trycka sig framåt mot handen eller bakåt mot kuken å det kan bli lite frustrerande eftersom han ofta inte kommer åt så bra liksom)
Citera
2011-10-11, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siaso
Hehe... låter som du nästan förklarar problemet här själv. Du knullar för många olika och hinner därför inte lära dig HUR de vill bli smekta. Du smeker alltså på fel sätt och därför blir det oskönt!

Kan trösta dig med att det är rätt svårt för en kille att köra på som f-n på samma gång som han smeker klittan på ett nog finkänsligt sätt för att det ska bli bra. Funkar oftast bara i vissa ställningar.. och när när han inte kör på så hårt.. annars blir smekningarn ofta hafsiga och hårda och därmed osköna. Då sköter man det bättre själv.

(Sen iofs, om killen knullar en bakifrån och smeker klittan på samma gång kan det blir lite av att man inte vet om man vill trycka sig framåt mot handen eller bakåt mot kuken å det kan bli lite frustrerande eftersom han ofta inte kommer åt så bra liksom)

Heh ja det låter ju iofs rättså rimligt alltihopa, så jobbigt att man känner sig så utnyttjad, ingen som vill mer än bara sex ^^
men det är oftast bakifrån eller reversed cowgirl som jag brukar göra det på så det stämmer nog det du säger
Tackar
Citera
2011-10-11, 00:20
Medlem
Citat:
Heh ja det låter ju iofs rättså rimligt alltihopa, så jobbigt att man känner sig så utnyttjad, ingen som vill mer än bara sex ^^
men det är oftast bakifrån eller reversed cowgirl som jag brukar göra det på så det stämmer nog det du säger
Tackar

just i reverse cowgirl brukar det dock funka rätt bra.Dels för man får sköta tempot själv som tjej och dels för det inte blir samma grej med att man inte vet om man ska framåt eller bakåt. handen används liksom både får å milt "trycka ner en" mot kuken och för att smeka. Mmm...
Citera
2011-10-24, 11:58
Medlem
Citat:

For min del ar det absolut skonare eftersom jag aldrig kommit bara genom penetrering men vissa herrar har helt enkelt inte tekniken/lyckas inte halla rytmen nar de skoter bade och. Det ena gar negativt ut over det andra.
Lyckligtvis finns dom som hajar..
99,9% sakra satt for mig att komma riktigt ordentligt sa att det hors i hela trapphuset;

- Ligga pa sidan och bli knullad bakifran langsamt, benen sa sarade som det bara gar och att kuken trycker mot min 'framre' del nar den ar i mig, i ratt langsam rytm, long strokes in och ut. Inget speedknullande utan stadiga stotar och forsiktigt men stabilt smek.

- Ligga pa rygg pa soffkanten/koksbanken och sara pa benen/trycka upp fittan i vadret sa mycket som mojligt, inget speedknullande har heller forran jag ar pa vag att komma. Farlig skit, svartnar oftast for ogonen.

Sa sarade ben som mojligt ar sjukt viktigt for min del, fy fan vilka orgasmer jag far. Far liksom inte orgasm bara av penetration, men nar jag far kuk i mig och blir smekt samtidigt sa far jag tva 'sorters' orgasmer samtidigt och de kan vara ganska lange, speciellt om killen fortsatter att knulla mig..

Nu blev jag forbaskat kat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in