Citat:
Ursprungligen postat av skubbi86
Vissa tjejer gillar inte det och vissa verkar inte riktigt bry sig, jag har inte riktigt förstått varför det inte bara skulle bli skönare ifall man smekte klittan under tiden man hade sex?
blir inte det typ samma sak som att slicka på klittan och pulla under tiden?
For min del ar det absolut skonare eftersom jag aldrig kommit bara genom penetrering men vissa herrar har helt enkelt inte tekniken/lyckas inte halla rytmen nar de skoter bade och. Det ena gar negativt ut over det andra.
Lyckligtvis finns dom som hajar..
99,9% sakra satt for mig att komma riktigt ordentligt sa att det hors i hela trapphuset;
- Ligga pa sidan och bli knullad bakifran langsamt, benen sa sarade som det bara gar och att kuken trycker mot min 'framre' del nar den ar i mig, i ratt langsam rytm, long strokes in och ut. Inget speedknullande utan stadiga stotar och forsiktigt men stabilt smek.
- Ligga pa rygg pa soffkanten/koksbanken och sara pa benen/trycka upp fittan i vadret sa mycket som mojligt, inget speedknullande har heller forran jag ar pa vag att komma. Farlig skit, svartnar oftast for ogonen.
Sa sarade ben som mojligt ar sjukt viktigt for min del, fy fan vilka orgasmer jag far. Far liksom inte orgasm bara av penetration, men nar jag far kuk i mig och blir smekt samtidigt sa far jag tva 'sorters' orgasmer samtidigt och de kan vara ganska lange, speciellt om killen fortsatter att knulla mig..
Nu blev jag forbaskat kat.