Citat:
Ursprungligen postat av
checkthisout.
Finns företag som helt enkelt anställer tjejer för att de annars hade varit en korvfest= låg motivation.
Allvarligt tror jag att vi någon gång kommer att komma till den punkten att kvinnor anställs i förhoppning att kunna få dem i ett förhållande, även om det hade varit ekonomiskt mer lönsamt att anställa mer kompetenta män.
Vi lever i ett samhälle där män hela tiden hoppas och försöker komma i kontakt med kvinnor, och kvinnor hela tiden avvisar och behandlar män som de vill.
Du har helt rätt, män är överlag väldigt desperata i.o.m att kvinnor har ett minst sagt enormt övertag på partnermarknaden och kvinnor utnyttjar det till max, de får med sig alla sympatier och kan kasta skit på män och alla andra män förväntas bara hålla med och hjälpa henne på olika sätt, ibland med våld emot andra män.
Det är som sagt mycket därför feminismen är så framgångsrik, män vågar inte så mycket mer än att ställa sig i led och uppföra sig som kvinnor vill att de ska göra (för hur ska de annars ha en chans på brödsmulorna som kvinnor eventuellt kan ge dem), och tillslut blir de givetvis många hjärntvättade och börja tro på alla lögner. Män borde gå ihop mer som grupp istället för slåss internt i sina försök att tillfredsställa kvinnor. Om vi gjorde det så skulle vi kunna hota deras övertag, men vi lär aldrig göra det tyvärr.
Just Mi verka dock oseriös när jag har kollat upp dem, och inget jag ställer mej bakom.