• 2
  • 3
2011-10-16, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittaism
Låter som en härlig fismix och jag är grymt sugen på att testa bara en liten fundering. Tomatsåsen, hur gör du den? Tacksam för svar innan helgen

Jag är inte så kräsen av mig så jag köper färdig tomatsås, gör inget speciellt med den utan blandar i den i grytan istället för vatten..

Lycka till!
Citera
2011-10-16, 23:10
Medlem
Nyttigt är billigt. Håller själv på att minska andelen animaliskt protein och jag förväntar mig spara in en hel del.

Citat:
Ursprungligen postat av Deerp
så din definition på "Nyttigt" är alltså "lite proteiner och andra ämnen kroppen behöver"? skulle isåfall säga 1 proteindrink + multivitamin så har du allt det där...
haha, tror du på det?
Senast redigerad av litenfisk 2011-10-16 kl. 23:14.
Citera
2011-10-17, 10:11
Medlem
Enigms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenfisk
Nyttigt är billigt. Håller själv på att minska andelen animaliskt protein och jag förväntar mig spara in en hel del.

haha, tror du på det?

Man klarar sig ganska bra på det. Jag levde på havregrynsgröt, 3-4 proteindrinkar a 20 gram och 1-2 multivitamintabletter om dagen ett bra tag. Lite mjölk, kanel och socker till gröten åt jag också.
Citera
2011-10-17, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enigm
Man klarar sig ganska bra på det. Jag levde på havregrynsgröt, 3-4 proteindrinkar a 20 gram och 1-2 multivitamintabletter om dagen ett bra tag. Lite mjölk, kanel och socker till gröten åt jag också.
Det är lite skillnad med att som den jag citerar säger i princip: "allt TS behöver är protein och multivitamin" och som du: "jag åt havregryn, mjölk, kanel, socker och protein +multivitamin, ett bra tag och jag överlevde"
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in