2011-10-10, 11:35
Medlem
Scherbatskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jao123
ja det är det, men hon säger ju att hon har nån jävla fobi för att städa toaletten hon gör allt annat som städa diska tvätta osv. men just toan vill hon inte göra rent.

Jag är som din sambo, jag vill helst inte städa toaletten för att jag tycker det är så äckligt. Så vi har uppdelningen att jag tvättar och är oftast den som lagar maten, och pojkvännen diskar och städar badrummet. Övrig städning sköts tillsammans. Man gör den uppdelningen som fungerar bäst, och det skulle uppenbarligen bli mycket bättre om du kunde städa toaletten. Så släpp det där med att "vara man" och bara gör det.
Citera
2011-10-10, 11:48
Medlem
Citat:
ja det är det, men hon säger ju att hon har nån jävla fobi för att städa toaletten hon gör allt annat som städa diska tvätta osv. men just toan vill hon inte göra rent.

Om hon har fobi mot det så kanske det blir din lott att göra det då...
Citera
2011-10-10, 13:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MissEmo
Om hon har fobi mot det så kanske det blir din lott att göra det då...
jag jag är inte den som ger upp i första taget, så länge jag jobbar så ska fan hon kunna städa toaletten borde ju inte vara så svårt för hon.
Citera
2011-10-10, 13:11
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
jag jag är inte den som ger upp i första taget, så länge jag jobbar så ska fan hon kunna städa toaletten borde ju inte vara så svårt för hon.

Vad säger arbetsförmedlingen om att hon inte jobbar? Om hon får bidrag så måste hon ju vara anmäld där.

Uppenbarligen så är det svårt för henne att städa toaletten och nu har hon sagt ifrån.
Citera
2011-10-10, 13:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Vad säger arbetsförmedlingen om att hon inte jobbar? Om hon får bidrag så måste hon ju vara anmäld där.

Uppenbarligen så är det svårt för henne att städa toaletten och nu har hon sagt ifrån.
men hon är inte anmäld på arbetsförmedlingen,

gjorde nåt dumt nyss råkade ge hon en örfil.
Citera
2011-10-10, 15:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bitchtits89
I ett förhållande med en arbetande man och en hemmafru, hör inte städning till kvinnans skyldigheter då? Låt mig höra den feministiska (icke)logiken.

Jag är inte feminist, men jag tycker att Ts beter sig som en idiot.
Jag ser inga problem med att man delar upp uppgifterna men ger han inte sin flickvän respekt så förtjänar han inte det tillbaka.

Så hade han varit min pojkvän och betett sig så där så hade jag fortfarande gjort rent toaletten med hans tandborste och sen lämnat honom.
Citera
2011-10-10, 17:16
Medlem
Ge'na en redi backhand!
Citera
2011-10-11, 00:56
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
men hon är inte anmäld på arbetsförmedlingen,

gjorde nåt dumt nyss råkade ge hon en örfil.

Då kan hon ju inte få ngt bidrag. Din lilla story håller inte. Och kommentaren om örfilen styrker min teori om att du är ett litet troll.
Citera
2011-10-11, 01:37
Bannlyst
Citat:
Då kan hon ju inte få ngt bidrag. Din lilla story håller inte. Och kommentaren om örfilen styrker min teori om att du är ett litet troll.
men jag tror att hon får ifrån soc om jag inte minns fel, men när vi vart osams så då råkade jag ge hon en lätt örfil. men vi är sams nu
Citera
2011-10-11, 01:41
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
men jag tror att hon får ifrån soc om jag inte minns fel, men när vi vart osams så då råkade jag ge hon en lätt örfil. men vi är sams nu

Soc kräver att man är inskriven på arbetsförmedlingen och aktivt söker arbete så din story håller som sagt inte.
Och håll bättre koll på armarna när ni bråkar. Riktiga män slåss inte.
Citera
2011-10-11, 01:43
Medlem
ZlatanManias avatar
Är hon hemmafru? Men hur jobbigt kan det vara att städa toaletten nån gång i veckan? Om hon nu verkligen inte vill göra det så kan du ju ställa upp och göra det.
Citera
2011-10-11, 12:33
Bannlyst
Citat:
Soc kräver att man är inskriven på arbetsförmedlingen och aktivt söker arbete så din story håller som sagt inte.
Och håll bättre koll på armarna när ni bråkar. Riktiga män slåss inte.
men hon brukar prata med nån jävla psykolog, hon får nå tabletter där ifrån för att hon mår dåligt det är där för hon sliper att jobba. hon måste bli frisk först innan hon kan ut och jobba.

hur fan ska jag vet att man måste vara inskriven i arbetsförmedlingen för att få soc pengar?
har bara haft soc pengar en gång och det var när jag gick i skolan. så jag har inte så bra koll på det där med soc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in