2011-10-11, 12:43
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jao123
men hon brukar prata med nån jävla psykolog, hon får nå tabletter där ifrån för att hon mår dåligt det är där för hon sliper att jobba. hon måste bli frisk först innan hon kan ut och jobba.

hur fan ska jag vet att man måste vara inskriven i arbetsförmedlingen för att få soc pengar?
har bara haft soc pengar en gång och det var när jag gick i skolan. så jag har inte så bra koll på det där med soc.

I så fall är hon ju sjukskriven och får pengar från försäkringskassan. Du verkar inte ha så bra koll på hushållets ekonomi. Och är hon sjuk så ska hon inte jobba hemma heller så städa bor din egen skit.
Citera
2011-10-11, 13:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
I så fall är hon ju sjukskriven och får pengar från försäkringskassan. Du verkar inte ha så bra koll på hushållets ekonomi. Och är hon sjuk så ska hon inte jobba hemma heller så städa bor din egen skit.
men jag har väll bättre koll på min pengar, men det är bara nå jävla trams från hons sida. jag anser är man så sjuk att man inte kan jobba då ska man sitta i rullstol eller nåt liknande. jag tro att hon faktisk vill vara hemma hon är bara lat.
Senast redigerad av jao123 2011-10-11 kl. 13:37.
Citera
2011-10-11, 13:48
Medlem
bitchtits89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gretastekare
Jag är inte feminist, men jag tycker att Ts beter sig som en idiot.
Jag ser inga problem med att man delar upp uppgifterna men ger han inte sin flickvän respekt så förtjänar han inte det tillbaka.

Så hade han varit min pojkvän och betett sig så där så hade jag fortfarande gjort rent toaletten med hans tandborste och sen lämnat honom.
Du är helt oresonlig och känslosam. Föga förvånande när du är kvinna.
Så, låt mig se om jag förstått din feministiska logik då; Mannen arbetar och du är hemmafru. Det är underförstått att du sköter hemmet men har ändå inte rengjort toaletten. Mannen säger åt dig att sköta dina uppgifter. Du (kvinnan) får ett känslomässigt psykbryt av okänd anledning.
Varför är jag inte förvånad över det oresonliga och irrationella kvinnokönet? Förklara dig.
Citera
2011-10-11, 14:39
Medlem
Snaikstus avatar
Citat:
Jag har ett problem min tjej vägrar att göra ren toaletten, vet inte vad jag ska göra hon brukar göra allt annat som att städa diska tvätta osv men när det kommer till att rensa toaletten så vägra hon. hon säger att hon har nån jävla fobi för att göra rent den men de är ju hons jobb att göra det så nu är frågan vad fan ska jag göra för att hon ska göra rent den?
Du har större problem än så. Din tjej lovade på heder och samvete att städa min toalett under ett års tid, men nu är vi för fan inne i oktober och jag har fortfarande inte sett röken av henne? Min toalett har inte blivit rengjord på över 12 månader, det går knappt att spola längre! Så ta för fan och se till att hon pallrar sig hit nu. Påminn henne att hon ska ta med sig tandborsten! Min tron ska glänsa!

Citat:
jag har även sagt att toaletten inte bli ren av sig själv och att det bli värre med tid men hon värkar inte bry sig om det!
Vi verkar ha samma problem med henne.
Citera
2011-10-11, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snaikstu
Du har större problem än så. Din tjej lovade på heder och samvete att städa min toalett under ett års tid, men nu är vi för fan inne i oktober och jag har fortfarande inte sett röken av henne? Min toalett har inte blivit rengjord på över 12 månader, det går knappt att spola längre! Så ta för fan och se till att hon pallrar sig hit nu. Påminn henne att hon ska ta med sig tandborsten! Min tron ska glänsa!

Vi verkar ha samma problem med henne.
var rolig du var!
Citera
2011-10-11, 17:26
Medlem
Snaikstus avatar
Citat:
var rolig du var!
Sorry. Svårt att ta dina trådar på allvar.
Citera
2011-10-11, 17:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snaikstu
Sorry. Svårt att ta dina trådar på allvar.
de samma kan man säga om dig.
Citera
2011-10-11, 18:09
Medlem
Dolgtrases avatar
Citat:
var rolig du var!

Jag skrattade faktiskt. Det var betydligt roligare än ditt trams.

Jag föreslår att du börjar skita på jobbet, samt att du trycker i dig mängder med Imodium under veckosluten.
Citera
2011-10-11, 18:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dolgtrase
Jag skrattade faktiskt. Det var betydligt roligare än ditt trams.

Jag föreslår att du börjar skita på jobbet, samt att du trycker i dig mängder med Imodium under veckosluten.
brukar skita på mitt jobb, och vart fan fick du luft ifrån!
Citera
2011-10-11, 18:16
Medlem
Evil Kneivels avatar
Nu ska du få ett tips. Inkluderar dock inte toastolen. När du borstar tänderna har du en hand fri.
Är du med så länge? Med den lediga handen städar du bort skäggstubb, damm, spegeln etc och du har bara porslinsguden kvar sen.
Fräsh toa varje morgon. Simple as that

Funkar bra i köket med, dock så diskar, plockar du mm, medans du väntar på att pastan ska bli Al dente.
Citera
2011-10-11, 18:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Evil Kneivel
Nu ska du få ett tips. Inkluderar dock inte toastolen. När du borstar tänderna har du en hand fri.
Är du med så länge? Med den lediga handen städar du bort skäggstubb, damm, spegeln etc och du har bara porslinsguden kvar sen.
Fräsh toa varje morgon. Simple as that

Funkar bra i köket med, dock så diskar, plockar du mm, medans du väntar på att pastan ska bli Al dente.
tack för tipset.
Citera
2011-10-11, 18:22
Medlem
Dolgtrases avatar
Citat:
brukar skita på mitt jobb, och vart fan fick du luft ifrån!

Jag är din mest hemliga och hängivna beundrare, gullunge där.

Men för att återgå till ämnet. Du skiter alltså på jobbet. Bra så. Det verkar som om du åtminstone löst delar av ditt problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in