Säg så här till den tjejen du står närmast, och se till att hon förstår att du är allvarlig: "Okej, om du nu ska testa H vid nyår - som du vet att jag ogillar - kan du inte göra en endaste sak för mig då?" Och så visar du henne precis denna tråd.
Gör detta ENSAM med henne - inte med hennes kompis e.dyl.
Hoppas jag aldrig bryter ett ben och får morfin på sjukhuset, för då kommer jag inte längre att kunna njuta av att röka på längre!
Ok, nu skall jag inte göra detta till en "Hors = döden?? sant/falkst"-tråd utan återgå till topic... Det finns en del människor som klarar att använda tjack IV och/eller jonk lite då och då utan att fastna och har dina tjejkompisar självförtroende på topp kommer de att anse att de hör till skaran som inte fastnar och du kommer inte att kunna övertyga dem motsatsen... Har de själförtroendet i bottnen kommer de att skita i om de fastnar, så där kan du inte heller stoppa dem...
Antar att du inte kan göra så mycket för dem förutom att diskutera riskerna med drogerna och så...
Off topic! Du tycks va populär här tycker oxå du verkar vettig.............jvlr va beröm du får du blir väl inte kaxig nu va? *s*
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!