2012-06-26, 18:49
Medlem
laddade ned application monitor men hittar fan inte den någonstans?? programmet ska ju upp på displayen?
Citera
2012-06-26, 19:44
Medlem
Max Powers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pand0ra
laddade ned application monitor men hittar fan inte den någonstans?? programmet ska ju upp på displayen?
Ligger den inte i "app drawern"?
Citera
2012-06-26, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max Power
Ligger den inte i "app drawern"?

du menar "program"? Där har jag naturligtvis kollat men hittar konstigt nog inte den

Har en till fråga. Jag har 3 gig surf men var i inställningarna kan jag "slå på" internet så att jag kan surfa, just nu kan jag surfa endast via wii fi
Citera
2012-06-26, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormaren
Åååh, Vem orkar bry sig ? Android är så jävla kass ! Tacka vet jag iOS.

Just kidding..... Ville bara få igång pajkastningen. Jag skulle kunna tänka mig denna,men också en iPhone 5 OM dom hittar på nåt nytt nu. Kör privat en iPhone 4s och på jobbet en Experia. Ruskigt nöjd med båda,fast på olika sätt. Svååååååårt nu. Måste vänta till nästa iPhone innan jag kan bestämma mig.

Äh,köpte en S3:a igår efter ha ledsnat på Apple för gott. Lite reflektioner för att jämföra med min tidigare Ip4s.

+ Samsung

Betydligt trevligare skärm
Bättre kamera
Tillåter mig att göra vad jag vill
Lätt att hitta och installera piratprogram
Jag kan välja ringsignal helt själv
Grymt ljud
Orginal flipskalet är super
Tillbehör kostar inte en fömögenhet bara för det är en apple logga på.
Standard usb
Mycket enklare att kopiera över filmer mm till luren
Slipper jävla Itunes
Programmen är till 90% mer uvecklade än ios versionen (fast buggigare ).
Älskar upplåsningen av skärmen med ansiktet.

- Samsung
Inte samma flyt i menyerna som Ip
Mer meck för att få saker att fungera som man vill
Plastigare (men lättare )
Massor med processer går igång av sig själv
Ios är betydligt enklare och stabilare

Hade tidigare en HTC Hero ,så nu stannar jag med Android tills Apple släpper på sin mjukvara ( mao för gott )

Sammanfattningsvis då - Köp en Iphone om du vill ha någonting som funkar bra och likadant för alla.
Köp en Android om du vill ha bättre funktioner fast som kräver lite handpålägging.
Citera
2012-06-26, 21:57
Medlem
wootens avatar
Min uppdaterade precis sig. Ngn som vet några förändringar?
Citera
2012-06-26, 22:30
Medlem
En fråga om kalendern som är helt suverän tycker jag..dock så hittar jag inte hur man ställer in så man ser vilken vecka det är?

Exempelvis om jag har månadsvy eller års-vyn, då vill jag kunna se i marginalen vilken vecka det är med en siffra, vecka 13, 14, 15 osv osv... har Samsung missat detta?
Citera
2012-06-26, 23:18
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TexasSwede
När du är på den sidan där du vill lägga mappen, tryck på menyknappen och välj "create folder". En blank folder skapas, klicka på foldern och du kan ange namnet.
Nu är det bara att dra in ikoner i den.

Tackar!
Citera
2012-06-27, 00:12
Medlem
jeffkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
En fråga om kalendern som är helt suverän tycker jag..dock så hittar jag inte hur man ställer in så man ser vilken vecka det är?

Exempelvis om jag har månadsvy eller års-vyn, då vill jag kunna se i marginalen vilken vecka det är med en siffra, vecka 13, 14, 15 osv osv... har Samsung missat detta?

jag letar också efter denna funktionen, min kompis hade det på sin S2a - men han är offline i usa och åfr inte tag på honom. SÅ DET FINNS!
Citera
2012-06-27, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wattford

Citat:
Ursprungligen postat av jeffkan
jag letar också efter denna funktionen, min kompis hade det på sin S2a - men han är offline i usa och åfr inte tag på honom. SÅ DET FINNS!

Om det är S Planner ni pratar om så är det bara att trycka på meny-knappen - Inställningar - Bocka i "Visa veckonummer"!
Citera
2012-06-27, 07:02
Medlem
Tobbelarsens avatar
fick min s3a igår är redan lite kär.
men telefonen känns lite plastig!
finns de några "måste" appar som jag bör ladda ner?
Citera
2012-06-27, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormaren
- Samsung
Mer meck för att få saker att fungera som man vill

Klart det blir mer meck när det inte ens går att få det att fungera som man vill på en iphone ;o)

Hoppas du kommer trivas med din telefon och ser till att läsa om lite småtips folk har för att bli ännu mer nöjd med sin S3:a ;o)
Citera
2012-06-27, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbelarsen
fick min s3a igår är redan lite kär.
men telefonen känns lite plastig!
finns de några "måste" appar som jag bör ladda ner?

Beror helt på vad det är du vill göra med din "telefon" ;o)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in