2011-10-09, 15:56
Medlem
Har kört div AAS de senaste åren o fick acne när ja hoppade av för ca ett halvår sedan.. Får fortf en del finnar så nu funderar jag på om HGH kan va ett alternativ.. Har läst att de ska ge fin hy men har inte läst om någon som upplevt det direkt..

Så därför tänkte ja kolla här med er som kört HGH om ni upplevde detta eller om det inte blev nån större skillnad?

Funderar på o köra typ 2iu/dag i minst 3-4 månader..
Citera
2011-10-09, 16:21
Medlem
bra ämne.. hade också velat ha svar på detta!
Citera
2011-10-09, 16:28
Medlem
Mr-zippos avatar
Finns info om du hade orkat söka lite mer bla i min rapport visserligen använder jag peptider men same same but different dock betydligt billigare

Iaf så rensa de upp mina acne på ryggen rejält o hyn blev slätare o finare i ansiktet
Ska tilläggas att jag körde tetra i 2-3 månader när de va som värst vilket hjälpte få bort de mesta men hade ändå kvar lite så mitt tipa är snacka med din läkare så du kN få tetra utskrivet samt duac o smörja med o när du rensat upp me de kan du amvända hgh/peptider för att hålla de snyggt.
Citera
2011-10-09, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-zippo
Finns info om du hade orkat söka lite mer bla i min rapport visserligen använder jag peptider men same same but different dock betydligt billigare

Iaf så rensa de upp mina acne på ryggen rejält o hyn blev slätare o finare i ansiktet
Ska tilläggas att jag körde tetra i 2-3 månader när de va som värst vilket hjälpte få bort de mesta men hade ändå kvar lite så mitt tipa är snacka med din läkare så du kN få tetra utskrivet samt duac o smörja med o när du rensat upp me de kan du amvända hgh/peptider för att hålla de snyggt.

låter riktigt nice.. jag har försökt få ut av min läkare innan.. men han anser inte att jag har tillräckligt mycket acne för att få det utskrivet o_O frågan är om man inte skulle byta läkare helt enkelt!
Citera
2011-10-09, 16:34
Medlem
känner mig fräch i huden eller vad man ska kalla det..har inga problem med finnar så vet inte hur det är mot det.
bara att pröva några månader,blir ju inte så dyrt om du kör 2-4 iu blutops eller liknande från kina.
Citera
2011-10-09, 16:51
Medlem
Mr-zippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantamera1
låter riktigt nice.. jag har försökt få ut av min läkare innan.. men han anser inte att jag har tillräckligt mycket acne för att få det utskrivet o_O frågan är om man inte skulle byta läkare helt enkelt!
Byt läkare o så säger du att du redan testat vitamin b5 o basiron men de har inte hjälpt
Dom vill att man testar allt annat innan man ger sig på recept belagd medicin.
Citera
2011-10-09, 16:53
Medlem
Mr-zippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaningenting
känner mig fräch i huden eller vad man ska kalla det..har inga problem med finnar så vet inte hur det är mot det.
bara att pröva några månader,blir ju inte så dyrt om du kör 2-4 iu blutops eller liknande från kina.
Att rekomendera någon köpa kina hgh e som att säga gå köp trisslott du kommer bli miljonär

Du vet aldrig va du får, hellre riktig HGH eller peptider som är billigare om pengarna nu skulle vara problemet.

Har kört sj med blue tops o de i min mening bortkastade pengar.
Citera
2011-10-09, 16:55
Medlem
makaveli143s avatar
Tank pa att HGH inte ar sa riskfritt som det verkar, las i den stora traden om peptider dar Nid gav ett valdigt bra svar pa min fraga kring permanent nedreglering av det endogena Gh:et. Fin hy mot mojliga livslanga bieffekter tank pa´t. Testa GHRP istallet for GH om ni ar ute efter fin hy enbart da ar det pulseringar och inte ett konstant flode av GH, ar mindre risk for permanent nedreglering vad jag forstatt.
Citera
2011-10-09, 17:04
Medlem
Citat:
Att rekomendera någon köpa kina hgh e som att säga gå köp trisslott du kommer bli miljonär

Du vet aldrig va du får, hellre riktig HGH eller peptider som är billigare om pengarna nu skulle vara problemet.

Har kört sj med blue tops o de i min mening bortkastade pengar.

antar att du kört mycket olika blu tops eftersom du säger att det är pengarna i sjön?
kan säga att det finns bra blutopps på marknaden i china.
handlar bara om att hitta en bra leverantör.
vill han inte köra blå så finns ju annars hygge till rätt bra priser med.

kineserna kan sitt skit om man hittar rätt.
vist kan han lika gärna köra andra billigare peptider med...skulle ändå i så fall köpa det utomlands då man slipper nån andrahand här i sverige som lägger på 2-3 ggr pengarna.
Citera
2011-10-09, 17:08
Medlem
bicepspojkens avatar
Citat:
antar att du kört mycket olika blu tops eftersom du säger att det är pengarna i sjön?

vist kan han lika gärna köra andra billigare peptider med...skulle ändå i så fall köpa det utomlands då man slipper nån andrahand här i sverige som lägger på 2-3 ggr pengarna.

Det var ju lite det zippo nämnde, att det är ett lotteri huruvida du faktiskt får hgh och inte koksalt. Sen huruvida du hittar någon i självaste kina som har ok grejer är ju inte relevant. Hela tillväxtbranchen är ett skämt, du ska va glad om du hittar en legit källa överlag.
Citera
2011-10-09, 17:16
Medlem
Mr-zippos avatar
Citat:

Ja jag har testat del olika annars hade jag inte uttalat mig om de.
Precis som du skriver de handlar om att hitta bra leverantör alltså 50/50 att de skulle vara någo. Top notch HGH han får tag på, svenskarna som tar in de har inte själva någon aning om va de innehåller och att TS skulle ta in själv från kina tvekar jag på då de mest troligt kommer åka i tullen.

Alltså de jag vill ha sagt är att man vet aldrig vad de e du får tag på när de gäller kina hgh
Och ska han köra 1-2iu då kan han lika bra köpa bra simplexx eller annat apotekt hgh
Kommer kosta honom lika mycket i slutänden då han får köra de dubbla om han köper blå/gröna/gula/röda toppar.

Va de gäller peptider så är det bättre än riktigt hgh precis som de skrivs 2 post högre upp därför rekka jag de.
Citera
2011-10-09, 18:05
Medlem
Citat:
Ja jag har testat del olika annars hade jag inte uttalat mig om de.
Precis som du skriver de handlar om att hitta bra leverantör alltså 50/50 att de skulle vara någo. Top notch HGH han får tag på, svenskarna som tar in de har inte själva någon aning om va de innehåller och att TS skulle ta in själv från kina tvekar jag på då de mest troligt kommer åka i tullen.

Alltså de jag vill ha sagt är att man vet aldrig vad de e du får tag på när de gäller kina hgh
Och ska han köra 1-2iu då kan han lika bra köpa bra simplexx eller annat apotekt hgh
Kommer kosta honom lika mycket i slutänden då han får köra de dubbla om han köper blå/gröna/gula/röda toppar.

Va de gäller peptider så är det bättre än riktigt hgh precis som de skrivs 2 post högre upp därför rekka jag de.

det var dumt av mig....
tanken var ju att han frågade om hgh och inte peptider.
men som du säger så ska ju dessa peptider vara bättre i långa loppet för hällsan.
är väll bara jag som är lite gammal modig.

dock det där med att det sanolikt kommer fastnar från china är ju inte riktigt sant.
har inte fått något taget från kina på 3 år,beror väl lite på vilka som packar med men har prövat många olika.

men man ska ju alltid tänka på att risken finns som vid all import.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in