2011-10-09, 19:56
Medlem
Mr-zippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaningenting
det var dumt av mig....
tanken var ju att han frågade om hgh och inte peptider.
men som du säger så ska ju dessa peptider vara bättre i långa loppet för hällsan.
är väll bara jag som är lite gammal modig.

dock det där med att det sanolikt kommer fastnar från china är ju inte riktigt sant.
har inte fått något taget från kina på 3 år,beror väl lite på vilka som packar med men har prövat många olika.

men man ska ju alltid tänka på att risken finns som vid all import.
Jag ser allt i de långa loppet nu mera
Har lärt mig aty de inte går stressa fram något trots att man brukar div. Prepparat
Därför brukat jag rekka lite andra saker än vad som brukar göras

O fan då har du haft riktigt tur med tullen, vet många som blir av me 2/3 paket från kina :/
Sen lockar inte kina speciellt mycket iaf för min del då de görs väldigt mycket skit där som inte funkar bättre än proppa i sig frugans 2år gamla p-piller.

Håll fast vid dom du drar ifrån då om du får igen de hela tiden.
Citera
2011-10-09, 20:36
Medlem
inSanitYys avatar
Jag fick riktigt bra hy när jag gick på HGH.
Har alltid haft acne på ryggen och lite i ansiktet men jag blev helt fri från acnen i ansiktet och ryggen blev sjukt mycket bättre. Många som sa att jag hade fått baby hy ,

Så det är ju värt en försök =)
Citera
2011-10-09, 21:58
Medlem
tjena

okey ska läsa på lite om peptider.. vilken peptid rekommenderar du att jag läser på om zippo? GHRP-2, GHRP-6, MOD GRF, CJC 1295 DAC eller någon annan?

mvh
Citera
2011-10-09, 22:42
Medlem
Läste i nån tråd där du skrev "Då släpper kroppen ca 0.75-1iu per 100mcg alltså 4iu på ghrp
O lägger du till 400cjc då e de plötsligt ca 10iu ed"

Hur mycke hgh tillverkar kroppen normalt själv?
Och rubbar man kroppens egna produktion av tillväxthormon när man kör peptider? Och isf, hur lång tid tar det innan den återgår till normalt igen efter avslutad peptid cycle?
Citera
2011-10-09, 23:57
Medlem
DJdarknesss avatar
Kan vara korkad fråga, men men. Har ni möjligtvis nån info om hur psoriasis kan reagera av HGH?

Mvh
Citera
2011-10-10, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJdarkness
Kan vara korkad fråga, men men. Har ni möjligtvis nån info om hur psoriasis kan reagera av HGH?

Mvh

Tyckte det var en jävligt bra fråga faktiskt.
Citera
2011-10-10, 08:44
Medlem
Mr-zippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poiuytrew
Läste i nån tråd där du skrev "Då släpper kroppen ca 0.75-1iu per 100mcg alltså 4iu på ghrp
O lägger du till 400cjc då e de plötsligt ca 10iu ed"

Hur mycke hgh tillverkar kroppen normalt själv?
Och rubbar man kroppens egna produktion av tillväxthormon när man kör peptider? Och isf, hur lång tid tar det innan den återgår till normalt igen efter avslutad peptid cycle?
Hur mycket kroppen släpper sj låter jag vara osagt då de finns säkert folk som har bättre koll på de,
Du rubbar inte kroppens egna produktion mer än tillfälligt då du injecerar o kroppens gh peakar
Fördelen med peptider är att den inte stänger ner kroppens egna produktion som vanligt hgh gör.

Läs om ghrp och ghrh(grf mod)
Citera
2011-10-10, 14:03
Medlem
MEGABITs avatar
Har kört hgh 2 ggr och båda gångerna fick jag avsevärt bättre hy. Kör på 6iu 5dagar on 2dagar off. Och såg riktigt sliten ut i ansiktet efter kuren bland annat pga dålig sömn. Började me HGH till pct´n vilket jag tycker är bra dels för den antikatabola effekten och för att jag får ett bättre välbefinnande. kommer nog ligga på minst ett halvår men hoppas på mer men har ju en familj och försörja också.

Redan efter 3v-1mån har mina påsar under ögonen nästan helt försvunnit och ser allmänt frisk och kry ut så enligt mig funkar det utmärkt men det finns nog billigare alternativ för finare hy än hgh som tillexempel dricka mkt vatten. Men den fina hyn ser jag som en bonus. Kör på Norditropin/simplexx nu och kommer byta till diamondtropin när det andra är slut, hoppas det funkar lika bra men diamond har bra rykte och kom i fina lådor iaf

Mvh
Senast redigerad av MEGABIT 2011-10-10 kl. 14:07.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in