Det där var ta mig tusan vidrigt. Egna erfarenheter? Nej. Men det är klart, under skoltiden gick det ju alltid rykten om "killen som kunde suga av sig själv" men huruvida det stämde eller inte fick man aldrig reda på. Kanske lika bra så.
Fy i helvete. Vidrigt. Är man bög om man suger av sig själv? Eller kan man klassa det som onani? Tänker på typ hundar som "suger av" sig själva (läs: slickar sig på kuken).
Lika mycket bög som om du runkar din egen kuk skulle jag säga.
Jag tyckte inte det var vidrigt, jag skrattade hur jävla mkt som helst, var sjukt kul (och imponerande! )
Finns säkert de som kan, men på bilden kan det ju lika gärna vara en snubbe som "69" en annan lirare. Ingen bra vinkel eller toppkvalitet, lite som ufobilder, alltid lika dålig kvalitet.
Hade en polare som kundre praktisera detta. Han visade gärna upp det på fyllan, stolt som en tupp cvar han. En kväll var vi fyra grabbar som låg med benen upp mot en vägg och försökte suga, fullt påhejade av ett gäng tjejer och polaren som förgäves försökte undervisa oss.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!