Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2011-10-11, 14:21
  #85
Avstängd
Ateist2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Varför ska Håkan överhuvudtaget ha något bidrag för sitt boende? Han bor ju tillsammans med sin "kulbo" i Stockholm där han även jobbar. Han bor där han jobbar. Det gör ju faktiskt inte jag. Borde inte jag vara mer berättigad till bidrag än Håkan?

Det är ju faktiskt värre än så, han var ju väldigt tydlig när han blev partiledare för sju månader senan att han inte bodde med sin tant, och därför vägrade kallas "sambo". Han skall ju alltså inte ha en krona alls om han inte ljög om detta. Skulden är alltså över 300.00 kronor bara detta år, skall vi räkna in flera år snackar vi om miljoner.

Det är ju så att man tycker synd om Mona och hennes chockladköp idag....
Citera
2011-10-11, 14:23
  #86
Medlem
bl1nks avatar
Jag tror William Petzäll kommer bli ny ledare för S. Allt är planerat.
Citera
2011-10-11, 14:32
  #87
Avstängd
Ateist2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bl1nk
Jag tror William Petzäll kommer bli ny ledare för S. Allt är planerat.

Ne, hans krav på pengar från riksdagen är för små för sossarna tror jag. Han blir ju nöjd med gratis sprutor till heronister tydligen.
Citera
2011-10-11, 17:20
  #88
Medlem
DjPuttes avatar
Pressen börjar bli förstor + att partiet tar skada av detta känns som det är timmar bara kvar innan det är PK på g i högkvarteret på sveavägen för (S), För någon annan väg ser inte jag detta kan ta!
Citera
2011-10-11, 17:28
  #89
Medlem
schweizmodells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff.Beck
Självklart ska han inte avgå och jag röstade nej på Aftonbladets fråga (en av få gånger jag besökerskitsidan).

Juholt kan vara bland de bästa som hänt Sverige, sitter han kvar är han närmast en garant för 4 år till med borgerligt styre.
Juholt säger att ha tror att han gjorde rätt!!!
Du tror att han kan vara den rätta

Men om du ser till fakta:

http://di.se/

som visar med namngivna personer att Juholt ljugit svenska folket rakt i ögonen. Menar du på fullt allvar att du ändå kan tänka dig honom leda landet?
Citera
2011-10-11, 18:03
  #90
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ateist2
Det är ju faktiskt värre än så, han var ju väldigt tydlig när han blev partiledare för sju månader senan att han inte bodde med sin tant, och därför vägrade kallas "sambo". Han skall ju alltså inte ha en krona alls om han inte ljög om detta. Skulden är alltså över 300.00 kronor bara detta år, skall vi räkna in flera år snackar vi om miljoner.

Det är ju så att man tycker synd om Mona och hennes chockladköp idag....
Är inte det en kille i din smak? Hans handlande måste ju liksom kunna ses som JättePolitisktInkorrekt!
Citera
2011-10-11, 18:19
  #91
Medlem
NyanNyans avatar
Det beror på om S kan byta ner sig och hitta en sämre partiledare, bytet från Mona till Juholt var ett uppåt byte, vilket naturligtvis är negativt.
Citera
2011-10-11, 19:29
  #92
Medlem
Run3s avatar
Ja, han bör avgå. Jag må tycka illa om vänsterpartierna, men jag skäms över att trattar som Sahlin och Juholt kan få sådana inflytelserika platser. Det är pinsamt att de potentiellt ska få representera Sverige som statsminister.
Sedan kommer de aldrig lyckas tvätta bort skiten från Juholt, precis som Mona alltid kommer minnas som en svindlare. Lika bra att byta partiledare redan nu (igen), så kanske de lyckas bättre i nästa val. För deras egen skull, själv ser jag gärna att de fortsätter tyna bort.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback