2011-10-04, 17:59
Medlem
faixaroxas avatar
Tjena länge sen jag var här skall dock göra comeback haha.

börjar med att jag tar (lagligt) 4ml nebido =sjukvårdens behandling för hypogonadism dvs låg testo produktion den injecten får jag var 10v sen har jag själv gått loss på tren a 1ml 2 i veckan.

har fått svar på att tren a tar ca 6v så ¨r det ute dvs man torskar inte på pisse prov gymmet där jag tränar bedriver dessvärre häxjakt just nu :-( min fråga är dock....

marijuana kollar dom detta på ett doping test ?? samt tillväxt ?

har tänkt att efter avslutad tren a kur 6v) ge mig på 3 månadet tillväxt 5 enheter dagligen...+ då teston jag får evt boosta lite med en testo e var tredje vecka ?

vad torskar man på ni med erfarenhet för jag menar om dom testar efter marijuana så kan man lika lönt köra en eq+hgh+tren a och fortsätta weeda som vanligt eller ??
Citera
2011-10-05, 22:51
Medlem
??
Citera
2011-10-08, 15:59
Medlem
faixaroxas avatar
haha ok jag förstår dom två ?? nu va sent och jag var inte vid mina sinnes fulla bruk när jag skrev.

ok ill refraze tar doping polisen på gymmet test på marijuana också ?

sant tren acetate ser dom någon skillnad på att det är tren eller e det dom eleverade testo nivåerna ?

mvh
Citera
2011-10-13, 17:17
Medlem
faixaroxas avatar
ok dudes e det någon som vet kom igen nu guys....
Citera
2011-10-13, 19:28
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faixaroxa
tar doping polisen på gymmet test på marijuana
Det tror jag inte!
Citera
2011-10-13, 21:19
Medlem
När snuten testade mig för många år sen så var jag enbart misstänkt för dopingbrott men när jag fick provsvaren så hade dom testat även för droger, benzo, kokain, amfetamin, hash osv. Vilket jag tyckte var märkligt eftersom jag aldrig varit misstänkt för droger överhuvudtaget och det fanns inget som tydde på det heller efter husransakan hos mig. Så jag antar att snutjävlarna passar på när man ändå åker på att pissa.
Citera
2011-10-13, 21:37
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnbon
När snuten testade mig för många år sen så var jag enbart misstänkt för dopingbrott men när jag fick provsvaren så hade dom testat även för droger, benzo, kokain, amfetamin, hash osv. Vilket jag tyckte var märkligt eftersom jag aldrig varit misstänkt för droger överhuvudtaget och det fanns inget som tydde på det heller efter husransakan hos mig. Så jag antar att snutjävlarna passar på när man ändå åker på att pissa.
Ok se där... Konstigt eftersom det blir dyrare ju fler ämnen dom testar för!
Man sitter aldrig säkert!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in