Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2012-02-22, 18:46
  #37
Medlem
Draichs avatar
Garanti på att kvinnan ifråga är fri från könssjukdomar. Det + pengar. Summan beror väl på hur attraktiv/oattraktiv kvinnan ifråga är, samt vad jag förväntas utföra.
Citera
2012-02-23, 09:47
  #38
Medlem
Det finns ju fräscha 67-åringar :-P Hur gammal är Lena Endre? Ok 53 skulle jag tippa. Men om jag behövde cash skulle det väl räcka med några hundra.
Citera
2012-02-23, 09:58
  #39
Avstängd
Burross avatar
Inte i behov av pengar så skulle behövas en del men nog har jag mitt pris som alla andra men en halv mille och min kuk är din
Citera
2012-02-23, 10:52
  #40
Medlem
SummerWines avatar
För mig spelar det ingen större roll vem det är då det absolut viktigaste att ta med i beräkningen är min stolthet.

Skulle jag få 10 000 skulle jag kunna lösa det mesta. Det beror dock på min ekonomiska situation snarare än något annat och jag är fortfarande lite osäker på om jag faktiskt skulle göra det för dom pengarna. Normalt sätt är nog priset på min kropp betydligt högre.
Citera
2012-02-23, 11:22
  #41
Medlem
mx_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MERisen
En plats i paradiset (det efter döden alltså) eller utrotning av världssvälten
Får jag någotdera skulle jag ställa upp.

Hahah! Höjden av humor om du skulle börja hora runt, då ett "paradis" efter döden inte ens existerar
Citera
2012-02-23, 20:42
  #42
Medlem
SunshineBlinds avatar
10 lax och ett hegge dunder-röka så.. :3
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback