Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Kul att du mår bättre av ssri! Ta upp det här med din läkare, så ska du se att det löser sig, du kanske tar tabletterna för sent på dagen?
Nej, det verkar vara nåt vanligt det här tydligen:
Citat:
i've been on sertraline for about 9 months, and i can't stop sleeping. i sleep through work, classes, and multiple alarms! i've tried taking the medicine in the morning, the afternoons, and the evenings, and all seem to have the same effect. i even cut back to a 50 mg dose from 100mg. emotionally, i feel fantastic, but this constant need to nap is taking a toll on nearly every aspect of my life. i'm going to try the vitamin packs mentioned above, but does anyone else have any hints? i don't want to quit the meds entirely because i'm worried about the results...
Nästan exakt samma symtom som TS, och hela den här sidan är nedspammad av liknande historier:
http://www.topix.com/forum/drug/zolo...IK9AJPRFNKJ1G7
Citat:
Because I was so tired all the time, I decided to take Zoloft at night and it has made a huge difference to my energy levels. I'm not nearly as fatigued as I was. In fact I am feeling really good. The anxiety is almost gone and new energy levels have given me new hope
Jag har precis för mig att jag snappat upp samma tips i nån diskussion själv, att vissa bör ta den på kvällen alltså, kan ju motverka tröttheten kanske.