Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-10-04, 01:43
Medlem
Hej Fb har aldrig skrivit någon tråd inte så vet inte om den ligger rätt osv. Men är det någon som vet hur man kan fixa pengar snabbt inom området Gbg. Har handlat alkohol av fel personer.
2011-10-04, 01:46
Medlem
hoomiiis avatar
sälj den vidare
2011-10-04, 01:47
Medlem
Zelogaths avatar
Tycker du ska kolla igenom denna tråden istället-
https://www.flashback.org/t153779
På rak arm tipsar jag om att sälja saker på Tradera, pantsätta på pantbank, och gräva pantburkar.
2011-10-04, 01:51
Medlem
OleYellers avatar
Kan du inte förklara vad som hänt istället?

Annars rekommenderar jag pantbanken.
2011-10-04, 01:56
Medlem
Jag köpte lite vodka av en kille som någon kompis hade lite kontakt med, jag kritade 6 flaskor (1L). Jag hade tänkt att sälja det vidare till små fj0rtisar där jag bor. Det lilla problemet är nu att jag tappade min väska med alla flaskor när jag skulle gå hem. Alla utan 1 förstördes. Tydligen så var den här killen med i något slags gäng. Han ringde idag och sa att han ville ha sina pengar nu och om jag inte fixar dom på en vecka så kommer jag ångra att jag föddes. Jag har inte så mycket att panta, möjligtvis min gamla skit sony ericson men tror itne jag får så mycket för den och vill helst inte panta den.
2011-10-04, 02:04
Medlem
GanjaMoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wille690
Hej Fb har aldrig skrivit någon tråd inte så vet inte om den ligger rätt osv. Men är det någon som vet hur man kan fixa pengar snabbt inom området Gbg. Har handlat alkohol av fel personer.

Sms lån? eller låna av nån bekant/föräldrar?
2011-10-04, 02:05
Medlem
Hmmm ja. Jag kommer inte kunna låna av mina föräldrar dock men sms lån låter vettigt. Är det mycket ränta på det?
2011-10-04, 02:09
Medlem
HelloMyNameIss avatar
Skit i smslån! Iaf innan du har frågat dina nära efter ett kort lån.
2011-10-04, 02:10
Medlem
GanjaMoons avatar
Citat:
Hmmm ja. Jag kommer inte kunna låna av mina föräldrar dock men sms lån låter vettigt. Är det mycket ränta på det?

Vet inte exakt hur mycket räntan är men hög är den,ser det som så här,i värsta fall hamnar du hos kronofogden,men dom slår iallafall inte av dig knäskålarna om du inte betalar,fixa det snabbt för fan annars kommer det bli ränta och mer skit för du inte pejar

Jag skulle ta lånet om jag vore dig
2011-10-04, 02:10
Medlem
Jag har kollat mina närmsta vänner men de säger nej. Jag kan ju kolla runt med lite minde nära vänner!
2011-10-04, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaMoon
Vet inte exakt hur mycket räntan är men hög är den,ser det som så här,i värsta fall hamnar du hos kronofogden,men dom slår iallafall inte av dig om du inte betalar,fixa det snabbt för fan annars kommer det bli ränta och mer skit för du inte pejar

Jag skulle ta lånet om jag vore dig

Ja man har ju sett lyxfällan :P Fast kanske inte så farligt om man bara har lånat en tusing?
2011-10-04, 02:14
Medlem
GanjaMoons avatar
Citat:
Ja man har ju sett lyxfällan :P Fast kanske inte så farligt om man bara har lånat en tusing?

hehe jo tack kreditkort är kul att använda =P och enkelt

Har ingen aning om hur mycket det blir på 1000kr,men kan garantera att va skyldig den andra kommer bli mycket värre
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in