2011-10-03, 19:19
Medlem
Gör det igen och sätt en kamera framme och bak på mcn och lägg upp en ghostrider film på yt. Sånna är grymma
Citera
2011-10-03, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mycopa
Jag tycker det är helt ok att få polisen att känna sig som idioter. Deras hastighetskontroller har inget med trafiksäkerhet att göra om det var någon som trodde det, utan de fungerar endast som en extra statsskatt.

Visst fan det! gasa gasa gasa..bromsa! kamera/snut.. gasa gasa gasa!! Vem känner inte igen sig?
Citera
2011-10-03, 19:42
Medlem
Kutlans avatar
Det är faktiskt rätt vanligt tror jag om man kör en lite snabbare sporthoj att hornen växer fram. Men man får ju behärska sig lite och köra med insidan av huvudet.

Kör du bara tillräckligt kurviga vägar så kommer du ha väldigt roligt i 70-120 km/h
och för övrigt så finns det mängder med banor (ex. knutstorp) där du kan komma upp i 300 på rakan och då tävlar du med andra?!

Men frågan är då om du verkligen vill lära dig att köra mc? För att köra snabbt rakt fram är det enklaste som finns mc:n reser sig ju mer och mer i högre hastigheter.

Glöm bara inte skriva i ditt testamente att du ger det som är över att din mc till "kutlan" på flashback när du ser ut som killen på bilden som länkades innan.

OCH!

det värsta är att det är folk som du som gör att vi måste betala en skyhög försäkringspremie för sporthojar samt ha höga åldrar som det är..
Citera
2011-10-03, 19:43
Medlem
cschrilles avatar
Älskar hur folk börjar gråta Bra jobbat TS, man ska ha kul så ofta man kan.
Har inte kört båge snabbare än 250, men dragit snuten med en gammal sunk40 16v -88

Hur kändes det när du såg farbror blå? Beslutsångest ifall du ska fortsätta hålla fullt eller slänga dig på bromsen?
Citera
2011-10-03, 19:48
Medlem
Fettopappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steeekarn
Älskar alla er som drar dom här kommentarerna, tycker det är upp till var och en om dom vill köra som stålsvin och ser själv en liten tjusning i att åka snabbt som fan och har du mc eller bil av lite värre modell är det ganska svårt att låta bli faktist.

Lovar att ni skulle gilla det själva ifall ni hade möjlighet att och pengarna ett sådant hobby fordon kostar, men där är problemet också då det är väldigt dyrt har alla inte chansen att väcka intresset
och där av alla negativa kommentarer då ni inte förstår er på tjusningen.

Om ts skulle smälla i dessa hastigheter så kommer han inte lida någonting och han kommer dö av något han gillar.

Kör på Ts, har själv aldrig behövt dra polisen men om chansen gavs skulle jag inte tveka.

Jag har åkt mc innan och vet känslan. Men det betyder inte att jag tänker köra i 295 och göra en fara för de andra i trafiken.
Citera
2011-10-03, 20:05
Medlem
TYGs avatar
Gott med FB, det är OK att vara nazist och knulla barn men om man kört för fort så blir det sura miner direkt.
Citera
2011-10-03, 20:10
Medlem
Sittkissares avatar
Av alla år av surfande på internet och alla videos man har stött på som innehåller motorcyklister som ligger utspridda över vägen så har iaf jag bestämt mig för att inte skaffa mc-kort. Jag har även fått mer respekt för vanlig bil i trafiken då man verkligen har sett hur lätt det är att man slocknar. Fortsätter du i samma stil så hoppas jag att få se en video på dig utspridd eller sönderbränd medans folk tar kort med mobilen och petar på dig med pinnar inom en snar framtid. Så länge du tycker det är värt risken att dö för att köra lite fort en stund så go for it. Fan ta dig om du tar kol på någon oskyld i det hela bara.
Citera
2011-10-03, 20:11
Medlem
steeekarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60cmSlak
Det är bara det att om (eller snarare när) han kraschar med någon oskyldig förstör han med stor sannolikhet dennes liv, det för att han ville ha lite kul... Tycker du på allvar att det okej är att utsätta andra för livsfara för sitt eget nöjes skull?

förstod inte "snarare när" frågan är om han kraschar och det är otur + oskicklighet som avgör.
Helt seriöst skiter jag i randoms som dör, men påverkar det mig är det en annan sak och jag antar att när det händer mig så kommer ja bry mig.

Nu va jag ärlig nog va?
Citera
2011-10-03, 20:14
Medlem
LågOchLångsams avatar
27 inlägg raderade, skärpning annars kommer tillsägelserna att hagla.

/mod
Citera
2011-10-03, 20:20
Medlem
steeekarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahasuka
Du särskriver ord och stavar dessutom fel, du vet det röda vågade sträcket under ett ord, det betyder att du gjort något dumt, lär dig det så kanske du inte framställer dig som en större idiot än du behöver.

Om ts skulle smälla med en bil i nästan 300 km/h , tror du på fullt allvar att de i bilen klarar sig oskadda ?

spelar ingen som helst jävla roll om jag kan stava eller inte då jag gjorde mig förstodd, vem är idioten nu bitch?
Och jag skiter fulltsändigt ifall ts krockar i nån jävel så länge det inte drabbar mig eller mina nära.
Ifall ts skulle köra in i någon i 300 så skulle bilen bli skrot men det är var han träffar bilen som avgör doms öde.

Föresten jag sitter och åker i hastigheter mellan 250 - 300 km/h i bil ibland 150 - 200 på småvägar och kan garanterat göra mer skada än en mc, nu är inte ts den stora idioten utan jag är det för jag är en trafikfara och jag kan ej stava men jag skiter i helt enkelt, livet är så mycket enklare om man inte bryr sig är det inte så?
Citera
2011-10-03, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av steeekarn
förstod inte "snarare när" frågan är om han kraschar och det är otur + oskicklighet som avgör.
Helt seriöst skiter jag i randoms som dör, men påverkar det mig är det en annan sak och jag antar att när det händer mig så kommer ja bry mig.

Nu va jag ärlig nog va?

Kör man runt i 300 för jämnan så är det inte frågan om om man kraschar utan när.
Okej, så om du fick köra motorcykel i 300 mot att du dödade någon öga mot öga så skulle du göra det, om det inte var någon du kände? Grattis, du är en psykopat som borde spärras in.
Citera
2011-10-03, 20:39
Medlem
Adversariuss avatar
Nu är inte jag haj på fysikens lagar men något säger mig att den hastigheten fördelad på den lilla hjulyta som har kontakt med marken, speciellt när den svänger, gör att hojen har rätt stor sannorlikhet att följa det naturliga urvalets lagar och slänga av sin förare. En förvillad sten, däckbit eller trädgren och jag kan verkligen se framför mig hur du i en vacker båge seglar tvärs över fyra filer, dyker likt ett kapat jetplan mot en fabrikslokal och målar om fasaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in