Citat:
Ursprungligen postat av Choachen
Går aftonbladet ut med namn och bild bara för att det var en svensk?

Så är det tyvärr.
Tidningen kommer göra allt för att få en intervju med offrets anhöriga för att spä på hatet mot de som är kritiska till invandringen/integrationspolitiken.
Det är detta som får fler svenskar att bli rasister, inte motsatsen om Aftonbladet trodde det.
Men självklart är brottet fruktansvärt! En sjuk människa som antagligen haft en svår uppväxt utan kärlek från omgivningen.