Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-12-12, 01:10
  #1
Medlem
Karembeus avatar
http://www.aftonbladet.se/vss/forald...571415,00.html

LONDON.
"Är du gravid och äter bantningspiller?
Då är det högst troligt att du får ett homosexuellt barn.
Det kan vara det mest kontroversiella studieresultatet på länge, men amerikanska forskare är säkra på sin sak."



Ja, vad ska man säga?!? Hjärnans kemi?!?
Citera
2004-12-13, 15:11
  #2
Medlem
Inte som andras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karembeu
http://www.aftonbladet.se/vss/forald...571415,00.html

LONDON.
"Är du gravid och äter bantningspiller?
Då är det högst troligt att du får ett homosexuellt barn.
Det kan vara det mest kontroversiella studieresultatet på länge, men amerikanska forskare är säkra på sin sak."



Ja, vad ska man säga?!? Hjärnans kemi?!?


mycket ska man läsa..ha ha...
ja tror inte de spelar någon roll, jänkarna vill bara försöka hitta ett svar på något som inte går att svara på..men det är ju bara min åsikt..
Citera
2005-01-04, 18:41
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inte som andra
mycket ska man läsa..ha ha...
ja tror inte de spelar någon roll, jänkarna vill bara försöka hitta ett svar på något som inte går att svara på..men det är ju bara min åsikt..

Dom stackars jänkarna har det inte lätt nu för tiden. Efter terrorattackerna så har det byggts upp en enorm rädsla bland amerikanerna att det skall hända igen. Med all säkerhet kommer det också att hända igen, men under tiden så får dom religiösa allt mer inflytande och makt inte minst tack vare den sittande presidenten och regeringen. Dom religiösa har mycket pengar och med pengar får dom makt. Dom kan egentligen tuta i vanliga amerikaner vad som helst, t.ex. att gravida som äter bantningspiller kan få barn som är bögar.
Det finns inga faktiska belägg för att det är så, utan dessa forskare som det heter i artikeln är fejkade, precis som mycket annat när det kommer från religösa extremister.

Det tråkiga är att den här extremismen har en tendens att sprida sig över andra delar av västvärlden, vi ser och hör det även här i Sverige. Kanske för att försöka stoppa dom muslimska extremisterna som invaderar inte bara vårt land utan även andra länder i västvärlden.

Den som lever får se, dvs om den djupt religiösa högerextremismen segrar, eller de fanatiska muslimerna eller annan religion.

När religionskriget är avslutat, vilket kan ta många många år, kanske 100, så tror jag att västvärlden och stora delar av Mellanöstern ligger i aska.
Kvar finns Buddhisterna som försöker reparera det som finns kvar och leva vidare.

Förresten så tycker jag att ni bögar och lebbar har alldeles för mycket plats i vårt dagliga media och i samhället. OK att Ni olyckligtsvis finns, men håll er i skymundan!
Citera
2005-01-04, 19:50
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken2
Det finns inga faktiska belägg för att det är så, utan dessa forskare som det heter i artikeln är fejkade, precis som mycket annat när det kommer från religösa extremister.


Dr. Ellis har ett cv som är så långt att du nog måste be mamma och pappa om hjälp om du ska kunna läsa hela:

http://www.misu.nodak.edu/socsci/LeeWeb/vitae.html

Han har studerat detta minst sedan 1987. Vad har du för belägg för att han skulle vara "fejkad"?
Citera
2005-01-05, 16:48
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caine777


Dr. Ellis har ett cv som är så långt att du nog måste be mamma och pappa om hjälp om du ska kunna läsa hela:

http://www.misu.nodak.edu/socsci/LeeWeb/vitae.html

Han har studerat detta minst sedan 1987. Vad har du för belägg för att han skulle vara "fejkad"?

Jag hävdar fortfarande han är fejkad. Jag har än så länge inga konkreta belägg för det, men vissa saker på den länken du visade på tycker jag tyder på det. Och du Caine, jag kunde läsa hela sidan utan att be om hjälp.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback