2011-10-02, 21:49
Medlem
Grazpops avatar
Alla smarta, kreativa, erfarna, drömmare och såklart trollen. Söker tips på Bra/roliga sätt att avsluta ett samlag på? Jag börjar!

"Simba"
Killen knullar sin tjej medan hon ligger på rygg. När han ska komma sprutar han henne på magen, stryk tummen i sagget och drar sedan tummen på hennes panna, (precis som på Simba när han döps i lejonkungen).

"Piraten"
Ta tjejen i doggy. När du ska komma, dra ut snoppen och spotta henne på ryggen så hon tror att du kommer. När hon vänder sig om kommer du i hennes vänstra öga så hon måste hålla för det med ena handen. Bit sedan henne i höger ben. Spring sedan där ifrån. Då kommer hon komma hoppande efter dig med en hand på benet och en för ögat och ropa:- AARRRRGH!

Så till topic, finns det fler sätt ?
Citera
2011-10-02, 21:54
Medlem
"Spiderman!

Funkar lika bra både frammifrån och bakifrån. Lägg satsen på magen eller ryggen, slå ner näven med handflatan neråt och "smörj in lite" Lyft sen handen (Satsen trådar sej) och skrik "Spidermaaaan"
Citera
Medlem
Browlers avatar
(finns det inte 84 liknande trådar innan?)

Spöket:
Ta tjejen bakifrån mot fönsterkarmen inne i sovrummet. I garderoben har du gömt en vän, som smyger fram och byter av dig när du säger ett kodord. Allt detta utan att tjejen märker någonting. Sedan smyger du ut ur rummet, går ut ur huset, och ställer dig på andra sidan fönstret och vinkar till tjejen.
Citera
Bannlyst
döpte dom simba med din sperma?
Citera
Medlem
Vlajkos avatar
"Vaniljglass med jordgubbssylt"

Täck damens ansikte i fråga i sagge för att sedan föra en rak höger över dennes näsa så att blod framstår över saggen.
Citera
2011-10-02, 21:55
Medlem
Lundens avatar
"Rodeo"
Ta henne doggy, ropa ditt ex namn och se hur länge du kan hålla dig kvar!
Citera
2011-10-02, 21:56
Medlem
Browlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Accuracy
"Spiderman!

Funkar lika bra både frammifrån och bakifrån. Lägg satsen på magen eller ryggen, slå ner näven med handflatan neråt och "smörj in lite" Lyft sen handen (Satsen trådar sej) och skrik "Spidermaaaan"

Det var en annan spindelman än jag lärt mig!
Jag trodde det gick till så att man kör i valfri position men rycker ut precis innan klimax, varpå man formar handen som spiderman (handleden upp+"devil's horns", ja ni vet) och sedan lägger penis längsmed handleden precis när man sprutar. Ett web-shot, alltså!
Citera
2011-10-02, 22:01
Medlem
Red socket (..aningen grövre avslut)

Du kör damen bakifrån varefter du med en våldsam stöt kör in den i skithålet. Som svar på hennes skrik smäller du till henne så hårt i bakhuvudet att hon blir knockad och somnar. Nu när du drar ut kuken bör ändtarmen fastna som en strumpa runt kuken då hennes kropp är helt borta och avslappnad.

har ej provat detta och bör varna för många möjliga dåliga/bra konsekvenser.
Citera
2011-10-02, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunden
"Rodeo"

"Spansk rodeo"

Ta henne bakifrån, greppa håret, böj dig fram och viska i örat: "jag har HIV". Håll dig kvar!
Citera
2011-10-02, 22:10
Medlem
Grazpops avatar
gillar "Rodeo" varianterna
Citera
2011-10-02, 22:11
Medlem
fritjofkonkass avatar
Släng en skrynklig sedel på din partner och stega ut genom dörren?

Citera
2011-10-02, 22:27
Medlem
murkles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunden
"Rodeo"

håll fast hon i håret så blir det roligare också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in