Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-01-12, 21:00
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hollenrik
Ok, tack för svar. Tar dock SSRI nu för att få upp mitt serotonin på en normal nivå.
Men MDMA tömmer väl bara serotonin och inte andra ämnen som dopamin och noradrenalin?
Skulle vara väldigt kul att prova nån gång men får se hur det blir.
Om du går på SSRI så ska du låta bli MDMA överhuvudtaget. Punkt.
Citera
2020-01-12, 22:50
Medlem
cirkusregeringuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Återkom gärna med resultat. Det går ju liksom att ta två dagar i rad, men det blir så snabbt diminishing returns att det helt klart inte är värt det, om inte mer än någon enstaka gång. Måste liksom finnas en uppsjö andra droger man kan ta än just e "andra kvällen"?

Med det sagt var det över ett år sen jag droppade själv. Har kommit och gått många tillfällen, men tackat nej alla gånger. Känns skönt att veta att man skjuter upp det najsiga till ett tillfälle i framtiden

Du det där låter trevligt! När hade du planerat att droppa nästa gång, speciellt tillfälle?
Citera
2020-01-14, 00:02
Medlem
Känns väldigt märkligt i huvudet nu. Som att jag har ätit SSRI i fyra veckor ungefär. Hoppas det slutar snart.

Nu blir det ett välbehövligt avbrott från drogen.
Citera
2020-01-14, 14:11
Medlem
Tja fick en rosa Redbull och en orange tesla gratis som bonus när jag köpte ketamin på få. Någon med erfarenhet, rent MDMA eller blandat med nåt annat?
Citera
2020-01-14, 17:34
Medlem
Mantisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillagobben
Känns väldigt märkligt i huvudet nu. Som att jag har ätit SSRI i fyra veckor ungefär. Hoppas det slutar snart.

Nu blir det ett välbehövligt avbrott från drogen.
Vad förväntade du dig när du droppat 3 gånger på 3 veckor?
Citera
2020-01-14, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mantiss
Vad förväntade du dig när du droppat 3 gånger på 3 veckor?
Jadu. Kan säga att jag har mått duktigt dåligt idag med samma lustiga känsla i huvudet. Susar i öronen också ibland.
Citera
2020-01-14, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Tja fick en rosa Redbull och en orange tesla gratis som bonus när jag köpte ketamin på få. Någon med erfarenhet, rent MDMA eller blandat med nåt annat?

Antingen kör du bara knapparna eller så drar du några linor K på det, härlig kombo. LSD+MDMA gifter sej väldigt bra också om du har några lappar.
Citera
2020-01-14, 22:18
Medlem
Citat:
Jadu. Kan säga att jag har mått duktigt dåligt idag med samma lustiga känsla i huvudet. Susar i öronen också ibland.

Det är lugnt du repar dej snart. Försök hålla dej till 2-3 månads regeln.
Missbruka själv MDMA när jag var ung, hade brainzaps i flera månader men med ett långt uppehåll så vart allt bra, men kommer aldrig nå den magiska euforian igen som man gjorde innan missbruket.
Citera
2020-01-15, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bacca
Det är lugnt du repar dej snart. Försök hålla dej till 2-3 månads regeln.
Missbruka själv MDMA när jag var ung, hade brainzaps i flera månader men med ett långt uppehåll så vart allt bra, men kommer aldrig nå den magiska euforian igen som man gjorde innan missbruket.
Mm. Blir två månaders vila minst från MDMA nu.

Har en holk kvar sen blir det bara benso för att chilla fram till helgen, då det blir ladd och sprit. Amfetamin någon dag också. Är det ok nu när jag är lite "instabil" efter e´n?
Citera
2020-01-15, 01:21
Medlem
Citat:
Mm. Blir två månaders vila minst från MDMA nu.

Har en holk kvar sen blir det bara benso för att chilla fram till helgen, då det blir ladd och sprit. Amfetamin någon dag också. Är det ok nu när jag är lite "instabil" efter e´n?

Kör hårt.
Inte för att vara den men du låter tämligen ung, försök att bruka och inte missbruka, lättare sagt än gjort. Det kan gå snabbt utför.
Citera
2020-01-22, 14:41
Medlem
Tjena, tar MDMA kanske någon gång var tredje månad. Då bombar jag kristallerna.

Idag tog jag en ~100-115 mg, mådde bra men fick inte riktigt de eufori och kärlekskänslorna. Känner mig mest speedad och konstig i huvudet, fast bra mår jag.

Jag äter quetiapin, men då enbart ~8 mg på kvällen, jag tog inget uppehåll på medicinen men den har en halveringstid på 6 timmar så väntade lite mer än 12.

Dåliga grejer eller quetiapinen som förstör för mig?
Citera
2020-01-23, 13:36
Medlem
yungyeeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chill123
Tjena, tar MDMA kanske någon gång var tredje månad. Då bombar jag kristallerna.

Idag tog jag en ~100-115 mg, mådde bra men fick inte riktigt de eufori och kärlekskänslorna. Känner mig mest speedad och konstig i huvudet, fast bra mår jag.

Jag äter quetiapin, men då enbart ~8 mg på kvällen, jag tog inget uppehåll på medicinen men den har en halveringstid på 6 timmar så väntade lite mer än 12.

Dåliga grejer eller quetiapinen som förstör för mig?

kan vara impotenta grejjer, kanske kan vara medicinen eller så att du tagit det för mycket och att det är slut på det roliga, ta ett uppehåll på ett halvår eller nåt i den stilen. Jag får aldrig "kärlekskänslorna" och känner knappt någon eufori nuförtiden, blir enbart såsig och luddig i skallen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in