Citat:
Tänkte ta ectasy för första gången ikväll och dra ut på krogen. Var i stockholm ska man dra? Tyvärr får jag inte med mig någon för ingen är sugen på att festa, jobbar eller kan helt enkelt inte. Har ni några förslag? Om det är några andra som också ska ut och festa så hör gärna av er om jag kan hänga på
är en skön och rolig typ från de norra delarna af svea rike.
Edit: och äre ok att ta E efter ha tagit lite heroin och några ikto imorse? Kommer ta ectasyn typ vid 21 så
är en skön och rolig typ från de norra delarna af svea rike.Edit: och äre ok att ta E efter ha tagit lite heroin och några ikto imorse? Kommer ta ectasyn typ vid 21 så
Som tidigare postare redan sagt: skit i o ta e på fucking krogen...
Först o främst finns det stor risk för att åka fast. När man precis börjat använda droger är man helt oförsiktig och döljer det inte ett skit. Man vill inte åka fast och sen ha det efter sig i 5 år.
Sen för det andra så finns det så mycket bättre miljöer där omgivning är förstående och accepterande (läs: rave). På krogen kommer du framstå som apan som alla kollar på. Visserligen kommer folk vara nyfikna och undra hur fan han kan ha så roligt och vem det är men du sticker ut alldeles för mycket, i synnerhet om det är första gången, och folk kommer förmodligen i allmänhet att tycka att du är konstig.
Kom ihåg: Svenssons i allmänhet knarkar inte. Det är väldigt få som gör det om man faktiskt jämför med hur många som är ute och krökar.
Så in conclusion: hitta ett lämpligt rave via facebook och ta det där istället. Och sköt det snyggt så blir alla nöjda och glada =) !
Fast klart är ju trevligt om man är fler