Citat:
Ursprungligen postat av
WhaleCore
Senaste gången jag tog MDMA var för ett år sen på en klubb. Jag hade väldigt kul, men kände mig hindrad över att behöva bete mig relativt normalt inför vakter och bartenders osv.
Hade tänkt köra igen och har ingen riktigt nära drogliberal kompis jag verkligen VILL köra med för tillfället. Vore det tillrådligt att köra själv om planen är att gå ut med hörlurar och musik en fredag/lördag kväll och kanske snacka med förbipasserande fulla människor om lusten faller på? Kanske hänga med på efterfest om någon vill. Är det någon som inte accepterar påtändhet är det ju bara att dra därifrån med snabba steg?
Har någon erfarenheter av ett liknande scenario? Borde jag vänta till jag har någon kompis att droppa med?
hahaha testa det, jag hade fan inte gjort de, folk lär tro att du e dum i huvett om du springer fram med tefats ögon, helt jävla över glad å vill bli bästa kompis me dom när dom aldrig ens sett dig innan.
Det bäste e nog att gå på ett stamp, då är iaf alla drogliberala å du kan prata å umgås med vem fan du vill, ingen kommer tycka du e konstig