Citat:
Efter att ha lyssnat på radio1 under sommaren till nu måste jag hålla med dig. Cissi snackar ju bara om sig själv. Sen pratar hon om att hon vill ha barn och sin JÄVLA snubbe hela tiden! Jag funderar på att gå hem till hennes kille och säga "kan inte du sätta på kärringen ordentligt nu så vi slipper höra hennes jävla gnäll på radion varje dag?!" I ett radioprogram som är tillägnad åt lyssnares åsikter är hennes käft den som hörs mest. Hon klarar dessutom inte av när någon inte har samma värdering som henne. Men när typ pedoPhilip ringer in och börjar snacka om sitt jävla skitointressanta liv så är det en kvart som går åt honom. SKAPA EN HOMOKANAL DÅ!
Edit: Hatar hennes "du, tack för ditt samtal", borde besvaras med "Du, det var mest du som skötte snacket"
Edit 2: Lyssnade på hennes program idag. Med operabögen som gäst. Till och med HAN fick nog av Cissi! Fatta hur jobbig du måste vara som person om inte ens supergayrightaktivisten orkar med henne längre.
Ska försvara Ewa lite. Hur hon är som psykolog vet jag ju inte. Och hennes nya bok har jag ingen lust att läsa. Hon är inte den bästa att ge tips till desperata inringare, men hon är ändå trevlig och försöker vara så pedagogisk så mycket hon bara kan. Jämför med Cissi, tycker jag Ewa inte alls är självupptagen och skrytsam. Bara lite pretentiös, precis som alla andra jävla psykologer eller läkare brukar vara. Det ingår i deras yrke typ?
Men det viktigaste är att hon LÅTER LYSSNARNA RINGA IN och PRATA. De som ringer in pratar även om riktigt grova grejer som är intressanta att lyssna på. Bara idag ringde det in en brud som snacka om hennes barndom och pappan som var riktigt äcklig mot henne. Det bara hon som får in såna samtal.
Du kanske inte är vaken så tidigt till Gerts Värld, men Kim och Gert är riktigt sköna att lyssna på medan du äter frukost (skiter på toan)
.
Edit: Skönt att veta att Radio1 åtminstone inte stödjer rassehororna i Sverige. Gert ibland, men han blir PK direkt tack vare Kim, vilket är riktigt roligt att lyssna på. Som när han sa "Det finns väl ingen som har sett en Rom jobba". Kim flippaaaaaaaaaaa, hahahaha!
Edit: Hatar hennes "du, tack för ditt samtal", borde besvaras med "Du, det var mest du som skötte snacket"
Edit 2: Lyssnade på hennes program idag. Med operabögen som gäst. Till och med HAN fick nog av Cissi! Fatta hur jobbig du måste vara som person om inte ens supergayrightaktivisten orkar med henne längre.
Ska försvara Ewa lite. Hur hon är som psykolog vet jag ju inte. Och hennes nya bok har jag ingen lust att läsa. Hon är inte den bästa att ge tips till desperata inringare, men hon är ändå trevlig och försöker vara så pedagogisk så mycket hon bara kan. Jämför med Cissi, tycker jag Ewa inte alls är självupptagen och skrytsam. Bara lite pretentiös, precis som alla andra jävla psykologer eller läkare brukar vara. Det ingår i deras yrke typ?
Men det viktigaste är att hon LÅTER LYSSNARNA RINGA IN och PRATA. De som ringer in pratar även om riktigt grova grejer som är intressanta att lyssna på. Bara idag ringde det in en brud som snacka om hennes barndom och pappan som var riktigt äcklig mot henne. Det bara hon som får in såna samtal.
Du kanske inte är vaken så tidigt till Gerts Värld, men Kim och Gert är riktigt sköna att lyssna på medan du äter frukost (skiter på toan)
.Edit: Skönt att veta att Radio1 åtminstone inte stödjer rassehororna i Sverige. Gert ibland, men han blir PK direkt tack vare Kim, vilket är riktigt roligt att lyssna på. Som när han sa "Det finns väl ingen som har sett en Rom jobba". Kim flippaaaaaaaaaaa, hahahaha!
Det är ju stor skillnad mellan Eva och Cissi. Dels ålder och livserfarenhet, dels utbildning och framför allt i karaktär.
Idag var Cissi värre ego än nånsin. En gäst som var inbjuden till radio1 för att berätta om sitt arbete och liv och CW envisas med att hela tiden flika in saker om sig själv! Jag kramade skämskudden
Senast redigerad av BV56 2013-09-23 kl. 22:59.
Senast redigerad av BV56 2013-09-23 kl. 22:59.