2011-12-13, 23:08
Medlem
Grymt program!

Riktigt bra för oss som kör mycket bil i jobbet.
http://itunes.apple.com/us/podcast/aschberg-pa-radio1/id437777516
Citera
2011-12-15, 19:17
Medlem
Likmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tominator
Robban har flera gånger sagt att han vet att Mors Lilla Lisa inte heter Lisa på riktigt. Någon som vet hennes riktiga namn?

Hon har sagt någon gång att hon heter Karin, men det är väl troligtvis också hittepå...
Citera
2011-12-15, 22:02
Medlem
CMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breast
Är det han som läser nyheterna med samma krystade intonation i slutet av varenda jävla mening? Helt jävla otroligt att han fått läsa nyheter mer än en (1) gång utan att bli sparkad

Ja, den är rikigt jävla störande, man får ju bara lust att ge vederbörande en stor fet trynstöt. Det låter så äckligt krystat.
Citera
2011-12-16, 00:55
Medlem
Aschberg är kung! Lyssnar på progget varenda dag o man blir ju så glad när nån av de sköna typerna ringer in Bäst var väl nästan när Historie-Lennart hade ringt upp SD:aren Erik privat och fortsatt en diskussion Historie-Lennart refererade jag i början till friidrottsoraklet Lennart Julin, snackar på precis samma sätt och verkar lika "nördigt" insatt i sitt ämne. KAN det vara samma man månne? För övrigt ringde Kjell-Henry alias "dra in maaagen så man kommer förbi o fram" in i förrgår, för visst måste det varit han? Samma pipröst och berättade att han gått på reklamskolan, verkade nästan vilja att Robban skulle känna igen honom. Äe, blir till att dra på ett avsnitt Aschberg nu
Citera
2011-12-21, 11:18
Moderator
HelgeBuks avatar
Hahaha vilken jävla cirkus nu med Kjell-Henry och Ingegerd och Kjell-Henrys kritiker och nån jävla skämtare som ringer in och låtsas (dåligt) vara Lisa....

Kul!

Tyvärr ska det ju flyttas från förmiddagen till sen eftermiddag, 15-18... Mycket dåligt för mig och andra "jobblyssnare" som inte befinner sig i Stockholm.
Citera
2011-12-21, 11:37
Medlem
nattbushcitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelgeBuk
Tyvärr ska det ju flyttas från förmiddagen till sen eftermiddag, 15-18... Mycket dåligt för mig och andra "jobblyssnare" som inte befinner sig i Stockholm.

Finns podcast på hemsidan.
Citera
2011-12-21, 14:06
Medlem
Förra veckan hade han en gäst som var den första muslimska kvinnliga polisaspiranten, med sjal alltså, tror jag aldrig hört aschberg så len i käften, ställde bara snälla frågor och konfroterade aldrig som han vanligtvis brukar göra
Citera
2011-12-21, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abbe.l
Förra veckan hade han en gäst som var den första muslimska kvinnliga polisaspiranten, med sjal alltså, tror jag aldrig hört aschberg så len i käften, ställde bara snälla frågor och konfroterade aldrig som han vanligtvis brukar göra

Jo, det är intressant hur det anti-kristna judiska arvet sitter kvar. Själv hävdar han att han är ateist, men allt annat än kristendom behandlas med silkesvantar. Och som i detta ämne, t.o.m tas i försvar.
Citera
2011-12-21, 19:39
Medlem
Sanctuss avatar
Hysteriskt kul idag då Kjell-Henry ringde in och startade rejält snurr då Robban försökte koppla ihop honom med Ingegerd. Mellan 0:50-1:00 för er som bara vill lyssna på kalabaliken.
Citera
2011-12-21, 20:33
Medlem
Carl-Magnuss avatar
Haha, det var väl bara en tidsfråga innan någon skulle braka ihop rejält och skälla ut Aschberg.
Jag tycker förövrigt att det är ett utmärkt program! Fruktansvärt kul att få höra Aschberg skälla på folk som inte kan vara tysta. Jag känner förövrigt att många av stammisarna är besserwissrar. Både historie-Lennart, Lisa och Ingegerd hävdade i programmet om gener och fetma att de visste bäst hur det låg till, vilket naturligtvis är underhållande.
Citera
2011-12-22, 11:58
Moderator
HelgeBuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nattbushcity
Finns podcast på hemsidan.

Iofs, men då hamnar man ju en dag efter.. Kul att interagera lite på chatten ibland!
Citera
2011-12-23, 11:01
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Magnus
Haha, det var väl bara en tidsfråga innan någon skulle braka ihop rejält och skälla ut Aschberg.
Jag tycker förövrigt att det är ett utmärkt program! Fruktansvärt kul att få höra Aschberg skälla på folk som inte kan vara tysta. Jag känner förövrigt att många av stammisarna är besserwissrar. Både historie-Lennart, Lisa och Ingegerd hävdade i programmet om gener och fetma att de visste bäst hur det låg till, vilket naturligtvis är underhållande.

Man hoppas nästan på att de är skådespelare, inte minst Lisa och "Birgitta från Östermalm"
Inget slår ju i alla fall den galna fransmannen som yrade om Juholts mustasch och påstod att Reinfeldt hade haft mustasch tidigt i valrörelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in