Blev rätt så paff när jag skulle kasta in lite pengar på kontot, är en kontant man så använder endast kort när jag te.x ska ta ut pengar eller småhandla.
Har endast haft sånt där platt kort förut, Maestro eller vad det heter.
I allafall, gick in, fyllde i uppgifterna för insättning.
Killen kommer tillbaka efter att ha gjort insättningen och frågar om jag vill ha Visakort.
Kom på att mitt Maestro strulat en hel del på senaste tiden (chippet lite böjt) så jag bara "visst".
Men varför jag blev paff är för att jag har typ 20 anmärkningar, har jäkligt dålig Score överhuvudtaget (typ 0 eller 1), och nu blir jag erbjuden Visakort av nån random snubbe helt plötsligt.
Skrev på skiten och fick hem kortet efter 3 dagar, visst, nu kan jag handla via nätet istället för att behöva använda firmans Visakort.
Började sen fundera, har de ont om kunder eller vad sitter det i?
En sak som stör mig är att jag måste trycka Konto eller Kredit varje gång jag handlar nått, går inte det att koppla bort? Jag har ju knappast någon kredit ändå...
Har handlat kanske 30 gånger hittils och varannan gång så strular det för att varje betalterminal ser annorlunda ut så man börjar trycka helt fel siffror och de i kassan blir förbannade