Citat:
Ursprungligen postat av Nasher
Tjena!
Funderar på att handla lite grejer från nhl's officiella shop, men hur funkar det med frakt osv, hur mycket kommer det kosta? Kommer det vara värt det? Finns det något annat alternativ till att handla nhl merchandise?
Tack på förhand
Vad sägs om att lägga dina varor i varukorgen för att sedan gå till kassan och kolla hur mycket det kostar? Jag "köpte" en NYR-matchtröja och då hamnade priset på:
Citat:
International Express Delivery - $68.92
International Handling Fee(There will not be any additional charges due upon delivery): $77,57
Dyrt? Hyffsat. Verkar vara dyrare nu än när jag beställde för cirka tre år sedan. Sen törs jag inte svara på om det är billigare frakt om man beställer tex en keps. Frakten fungerar som så att du får paketen hemlevererade av UPS. Det finns fler trådar om dina frågor på forumet, sök fram dem och läs.
Andra alternativ: Det finns svenska butiker på nätet som säljer merchandise. Men tex matchtröjorna har oftast tryckt logga, inte broderad. Mitt tips är att åka till New York och gå in på NHL-store. Finns massa gott där till hyfsade priser. Förutom deras nyckelringar som kostar $20 styck.
Värt det? Upp till dig att bestämma.