2011-10-11, 14:33
Medlem
patykerrys avatar
Köpte en hoodie, mössa och keps från yahoo sports shop. Gick på $106.80(711kr) inkl frakt $19,95(132kr)
Citera
2011-10-11, 16:24
Medlem
Får jag bara fråga om ni använder dessa kläder i vardagen? Det ser ju inte så jävla bra ut. Eller tar ni på dem hemma under match? Eller hänger upp på väggen?
Citera
2011-10-24, 23:12
Medlem
melackos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamSpeed
Jag har handlat en del från whatjersey.com. $45 för en tröja, inkl frakt. Snabb leverans också. Inte äkta grejer, förmodligen gjorda i Kina eller liknande. Helt okej kvalitet dock, jag rekommenderar varmt om du bara är ute efter en tröja och inte är petnoga med att varenda söm ska vara symmetrisk och spikrak. Broderade loggor o s v, inget tryck.

$42 inkl frakt är riktigt prisvärt. Men jag var inne på deras sida och den såg dock riktigt B ut, törs man verkligen lite på dom när det gäller att lämna ut kontouppgifter och allt? Är riktigt sugen på en Kings tröja!
Citera
2011-10-25, 00:00
Medlem
GataJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Okej trodde faktiskt tröjorna var billigare än så, mitt misstag. Såg att en tröja kostar ca 120 dollar på NHL.COM är inte det äkta matchtröjor?

Nej det är replicas. De är officiellt licenserade av NHL men det är inte matchtröjor.

http://shop.nhl.com/product/index.jsp?productId=2627007&cp=3176631&clickid=bod y_bestsell_txt

Här har du en äkta matchtröja, "Authentic". De är svindyra som du ser.
Citera
2011-10-25, 00:02
Medlem
GataJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nasher
Jo om du köper från NHL's egna shop ska det vara riktiga grejer.

De är officellt licenserade så det syns att de är köpt från NHL, men det är inte äkta matchtröjor för det.
Citera
2011-11-04, 16:42
Medlem
Xehkes avatar
Kan man handla från NHL.com om man bor i Sverige? När jag försökt tidigare så får jag upp att dom inte skickar till det valda landet...
Citera
2011-11-04, 20:54
Medlem
wemas avatar
När det kommer till matchtröjor så tycker jag Ebay kan vara ett utmärkt ställe att leta på.
Var noga med att ta reda på vad det är för typ av tryck osv. OM det är viktigt för er dvs.
Citera
2011-11-05, 05:11
Medlem
melackos avatar
Jag har hur som beställt en tröja från ching chongsen på whatjersey.com... Sidan ser sjukt B ut men tänkte att det var värt en chansing eftersom tröjorna var så mycket billigare än de som NHL säljer. Får se om det kommer fram någon tröja eller inte. Dem har sagt till mig på mycket knackig engelska att tröjan är skickad, men att de inte har fått något tracking number av leverantören ännu. Har heller inte fått något bekräftelse på när tröjan skickades ut mer än i stil med "jersey already sent out". Jaja, låter märkligt, men vi får se som sagt.
Citera
2011-11-27, 13:57
Medlem
Moneylines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melacko
Jag har hur som beställt en tröja från ching chongsen på whatjersey.com... Sidan ser sjukt B ut men tänkte att det var värt en chansing eftersom tröjorna var så mycket billigare än de som NHL säljer. Får se om det kommer fram någon tröja eller inte. Dem har sagt till mig på mycket knackig engelska att tröjan är skickad, men att de inte har fått något tracking number av leverantören ännu. Har heller inte fått något bekräftelse på när tröjan skickades ut mer än i stil med "jersey already sent out". Jaja, låter märkligt, men vi får se som sagt.
Fick du hem tröjan sen? Är också lite sugen på att beställa men osäker.
Citera
2011-11-27, 16:17
Medlem
melackos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moneyline
Fick du hem tröjan sen? Är också lite sugen på att beställa men osäker.

Aa det fick jag faktiskt. Tog 3 veckor ungefär från det att jag betala tills tröjan kom hem. Tar är jävla tag före den kommer iväg men när de väl skickar den så tar det bara ett par dag för tröjan att komma fram. Man får tackingnummer och så. Tänk på att det är små storlekar dock, beställ typ 2 storlekar större än vad du brukar ha.

Edit: Som jag tror att det är så lämnar tröjan deras lager ganska omgående, men sen tar det ett jävla tag före den kommer till terminalen på flygplatsen. Därför så lång väntan på tracknummer osv. Låter troligt. Posten där borta är väl ganska seg som jag förstått det.
Senast redigerad av melacko 2011-11-27 kl. 16:21.
Citera
2011-11-27, 17:49
Medlem
Hittade rätt bra småbutiker när jag sökte runt på Ebay. Nu var det en keps jag var ute efter med det fanns tröjor också.
Citera
2011-11-27, 18:10
Medlem
Moneylines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melacko
Aa det fick jag faktiskt. Tog 3 veckor ungefär från det att jag betala tills tröjan kom hem. Tar är jävla tag före den kommer iväg men när de väl skickar den så tar det bara ett par dag för tröjan att komma fram. Man får tackingnummer och så. Tänk på att det är små storlekar dock, beställ typ 2 storlekar större än vad du brukar ha.

Edit: Som jag tror att det är så lämnar tröjan deras lager ganska omgående, men sen tar det ett jävla tag före den kommer till terminalen på flygplatsen. Därför så lång väntan på tracknummer osv. Låter troligt. Posten där borta är väl ganska seg som jag förstått det.
Tackar för svar. Då blir det till att beställa en TBL tröja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in