2011-09-30, 21:18
Medlem
MansonDusts avatar
GG Allin fick en dotter innan han dog. Jag undrar om nån vet vad hon gör & hur det gick för henne? Hon ska tydligen ha tagit avstånd från sin familj, men när GG dog var hon ju fortfarande ett barn.
Jag trodde inte att han hade något barn så detta är ny info för mig & jag är väldigt nyfiken!

"In the mid-1980s, Allin became involved with a teenage girl from Garland, Texas named Tracy Deneault. She became pregnant, and their daughter, Nico Ann Deneault, was born March 13, 1986. Nico chose to distance herself from her family."
Citera
2022-09-12, 17:14
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Bump! Men jag hittade den här tråden av en slump.
Nico hedrar sin fader genom att göra teckningar av honom och teckningar av kända country musiker. Så hon pysslar väl med konst antar jag, eller så är det bara hennes hobby. Hon medverkade även på senaste samlingsskivan Music To Make Your Ears Hurt FORE. Så hon verkar inte vilja ta avstånd från sin far. Hennes mor Tracy, däremot verkade ta avstånd från GG. Och hur det är med Tracy idag vet väl ingen. Tracy verkar vara en korkad slyna som inte heller lät Nico träffa sin farmor medans hon levde. Tracy och GGs förhållande var väldigt stökigt de bråkade titt som tätt och GG hade sex med en massa tjejer medans han vari hop med Tracy.

Här är förresten en bild på Nico
https://i.ibb.co/TPVbyVf/NICO.png
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in