2011-09-30, 17:50
  #1
Medlem
http://norran.se/2011/09/jorn/coop-overvager-butiksstangning/

Jörn är ett litet samhälle i Västerbottens inland och det är en plats där kommunen i många år har placerat sjukt mycket negrer. Då det inte finns någon polis på orten så har dessa negrer i många år terroriserat bygden. Det är inbrott och skadegörelse dagligen, personalen hos de få företag och butiker som finns kvar blir hotade och trakasserade och nu kommer Coop att stänga ortens enda matbutik för att personalens säkerhet inte kan garanteras.

Vad fan är det som håller på att hända? Är detta negerns våldsamma natur som visar sitt (mycket) fula ansikte när de vet att dom kan leva som vildar utan att ordningsmakten kommer och lägga sig i?

Ser det ut såhär på andra platser där dom har placerat ut negrer i stora massor?


Edit: Okej, nu kanske en händelse på en liten ort i inlandet inte berör direkt någon, men ni ska veta att vi är många som älskar vårt inland och vi är många som skulle ge vad som helst för att få tillbaks det som var vårt, men som nu tillhör hucklekärringar och khat-tuggande blattar.
__________________
Senast redigerad av carolas_manager 2011-09-30 kl. 17:59.
Citera
2011-09-30, 17:58
  #2
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
http://norran.se/2011/09/jorn/coop-overvager-butiksstangning/

Jörn är ett litet samhälle i Västerbottens inland och det är en plats där kommunen i många år har placerat sjukt mycket negrer. Då det inte finns någon polis på orten så har dessa negrer i många år terroriserat bygden. Det är inbrott och skadegörelse dagligen, personalen hos de få företag och butiker som finns kvar blir hotade och trakasserade och nu kommer Coop att stänga ortens enda matbutik för att personalens säkerhet inte kan garanteras.

Vad fan är det som håller på att hända? Är detta negerns våldsamma natur som visar sitt (mycket) fula ansikte när de vet att dom kan leva som vildar utan att ordningsmakten kommer och lägga sig i?

Ser det ut såhär på andra platser där dom har placerat ut negrer i stora massor?
Men man får väl för helvete göra något åt situationen själv då, om nu samhället bestämt sig för att ge upp våldsmonopolet. Folk är väl jägare däruppe? Det finns väl VAPEN i husen? Och männen där är väl inga förvekligade hjon som i resten av Riket? Det är väl bara att slå i sig ett par stadiga kaffegökar på hembränt och sedan skjuta av några negrer så de lär sig veta hut?
Citera
2011-09-30, 18:02
  #3
Medlem
slemmigsnigels avatar
Personalen kanske kunde få träffa och lära känna negrerna på någon fritidsgård och lära sig afrikansk dans och bongotrummor?
Citera
2011-09-30, 18:02
  #4
Medlem
Riddarhusets avatar
Starta ett medborgargarde i Jörn som vaktar butiken på Lördagar och Söndagar
Citera
2011-09-30, 18:03
  #5
Medlem
Mister-urbans avatar
Välkommen till Sverige. Och värre blir det nu när regeringen tillsammans med MP sett till att de får ta hit alla sina anhöriga också...
Citera
2011-09-30, 18:04
  #6
Medlem
Orzions avatar
Vad finns det för bevis för att det skulle vara personer med utländsk bakgrund som ligger bakom, kan lika bra vara personer med icke utländsk bakgrund.
Citera
2011-09-30, 18:07
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Vad finns det för bevis för att det skulle vara personer med utländsk bakgrund som ligger bakom, kan lika bra vara personer med icke utländsk bakgrund.

Läs kommentarerna som skrevs på norran oxå så kanske du förstår bättre
Citera
2011-09-30, 18:07
  #8
Medlem
plaskets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Vad finns det för bevis för att det skulle vara personer med utländsk bakgrund som ligger bakom, kan lika bra vara personer med icke utländsk bakgrund.
I Jörn bor ca. 1000 pers. varav ca. 300 är asylsökande, resterande befolkning består till stor del av åldringar och förtidspensionärer.
Citera
2011-09-30, 18:08
  #9
Medlem
Kungensbordells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PersonenmedE
Må jag fråga varför du har en bild på en beslöjad kvinna?

Varför har du bild på en kostymklädd neger?

OnT: varför tar inte traktens män och kvinnor tag i saken och får negerpatrasket att flytta? Alternativt sälja hembränt spetsat med en massa metanol så dom blir blinda.
Citera
2011-09-30, 18:09
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Vad finns det för bevis för att det skulle vara personer med utländsk bakgrund som ligger bakom, kan lika bra vara personer med icke utländsk bakgrund.

Jag bor själv inte i närheten, men jag har bekanta från Skellefteå-trakten och dom har under flera år bekräftat det faktum att negrerna har skapat sin egen vilda wester.
Skrivna bevis kommer du aldrig att finna, det finns ingen som idag frivilligt skulle dokumentera negrernas framfart och visa upp det då det är så inkorrekt det kan bli.
Du får helt enkelt använda din slutledningsförmåga och ditt logiska tänkande i den här frågan.
Jörn har OTROLIGT många kulturberikare och resultatet kan du bl.a läsa om i artikeln ovan.
Citera
2011-09-30, 18:09
  #11
Medlem
Orzions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IloveTRG42
Läs kommentarerna som skrevs på norran oxå så kanske du förstår bättre
För random kommentar där är mer säker än random Flashbackare?
Citat:
Ursprungligen postat av plasket
I Jörn bor ca. 1000 pers. varav ca. 300 är asylsökande, resterande befolkning består till stor del av åldringar och förtidspensionärer.
Vad bevisar det?
Citera
2011-09-30, 18:09
  #12
Medlem
Mad monks avatar
Är det pga. rasism de beter sig såhär eller kan det vara att de är negrer. Kan ens dessa sinnessjuka PKsvin tänka så långt? Känner fortfarande byborna behov av att skänka pengar till apfrika?

Frågorna är som vanligt många svaren är få; men låt mig rätta ut frågetecknet negrer är problemet inget annat det är likadant överallt dessa primitiva vildar får fria tyglar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in