2011-09-30, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
För random kommentar där är mer säker än random Flashbackare?

Vad bevisar det?

Använd din slutledningsförmåga, bevis kommer du aldrig att få av någon, hur skulle det se ut föresten?
De lokala ortsborna har garanterat inget intresse av att förstöra sitt samhälle och hota sin personal för att få en snabbare avfolkning och en lägre servicenivå då butiken i fråga är ortens enda.
Citera
2011-09-30, 18:13
Medlem
charkovs avatar
Citat:
Vad finns det för bevis för att det skulle vara personer med utländsk bakgrund som ligger bakom, kan lika bra vara personer med icke utländsk bakgrund.
Skulle ju vara av likasinnade som du. Beteendet utesluter att det inte skulle vara några andra än just av utlänsk härkomst som kaosblattar och lågstående negrer.
Citera
2011-09-30, 18:14
Medlem
Orzions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charkov
Skulle ju vara av likasinnade som du. Beteendet utesluter att det inte skulle vara några andra än just av utlänsk härkomst som kaosblattar och lågstående negrer.
Varför skulle det göra det, människor har blivit misshandlade och hotade i alla år i Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Använd din slutledningsförmåga, bevis kommer du aldrig att få av någon, hur skulle det se ut föresten?
De lokala ortsborna har garanterat inget intresse av att förstöra sitt samhälle och hota sin personal för att få en snabbare avfolkning och en lägre servicenivå då butiken i fråga är ortens enda.
Alla som bor där är lokala ortsbor din logik är haltande, bevis skulle t.ex. vara att de som utfört handlingarna dömdes i domstol för att de utfört handlingarna, då har du också bevis för vem som gjorde det.
Citera
2011-09-30, 18:15
Medlem
Realmadridrulezs avatar
Vad är det för jävla ordningsvakt som inte kan hålla ordning på tjuvarna? Kan inte polisen göra sitt jon? Och förresten de kanske finns små rara svenskar som har stulit?
Citera
2011-09-30, 18:17
Medlem
Jag blir rent utav nedstämd när jag ser hur glesbygden har blivit.
När jag var liten så hände det att jag fick följa min mor och far igenom samhället Jörn när vi skulle på någon längre resa till t,ex Piteå eller Älvsbyn. Det här är nog nästan 25 år sedan.

Vi kunde stanna av på det lokala cafeét och fika oss mätta på wienerbröd och negerbollar. Sen följde jag min mor och tittade på skor och kängor som tillverkades lokalt av en äldre kvinna. Jag minns det som igår.

Om man tittar på bilder från eländet idag så finns knappt spillror kvar av det som en gång var.
Citera
2011-09-30, 18:18
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realmadridrulez
Vad är det för jävla ordningsvakt som inte kan hålla ordning på tjuvarna? Kan inte polisen göra sitt jon? Och förresten de kanske finns små rara svenskar som har stulit?

Finns det säkert, men nu handlar det om stöld och vad som gränsar till rån. Och det är inte någon enstaka kleptoman det handlar om heller. Vad gör negrerna i frihet är de sk. barn?
Citera
2011-09-30, 18:20
Medlem
Flytta eller gör som vita gjorde i amerikanska södern ifrån 1860 talet och framåt.

Citera
2011-09-30, 18:22
Medlem
Madgunners avatar
Citat:
Vad finns det för bevis för att det skulle vara personer med utländsk bakgrund som ligger bakom, kan lika bra vara personer med icke utländsk bakgrund.

Är du dum på riktigt Tror du att folk har svårt att känna igen en svart människa. Att hasn är född och uppväxt där är ju lite osanolikt. Skulle det finnas en adopterad färgad så skulle alla veta vad han hette
Citera
2011-09-30, 18:23
Medlem
men hur kan niggers springa runt och slå sönder grejer utan att någon polis/vakt gör något? liksom det kan ju inte komma 40 niggers interracial och gangbanga massa butiker samt coop på en enda natt, det måste ju hänt i längden etc att en rånar en liten butik sen hänger alla med blabla ni förstår nog, så frågan är vad fan polisen gör?
Citera
2011-09-30, 18:24
Medlem
plaskets avatar
Citat:

Vad bevisar det?
Ingenting egentligen men jag har varit där några gånger och bevittnat eländet.
Åldringarna är oskyldiga, förtidspensionärerna är gravt förvirrade och den övriga befolkningen bryr sig bara om sina snöskotrar och Skellefteå AIK. Negrer och vitryssar drar omkring i flock på byns gator och stjäl allt de kommer åt.
Citera
2011-09-30, 18:26
Medlem
Realmadridrulezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Finns det säkert, men nu handlar det om stöld och vad som gränsar till rån. Och det är inte någon enstaka kleptoman det handlar om heller. Vad gör negrerna i frihet är de sk. barn?
Formulera dig lite mer?
Citera
2011-09-30, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danjl
men hur kan niggers springa runt och slå sönder grejer utan att någon polis/vakt gör något? liksom det kan ju inte komma 40 niggers interracial och gangbanga massa butiker samt coop på en enda natt, det måste ju hänt i längden etc att en rånar en liten butik sen hänger alla med blabla ni förstår nog, så frågan är vad fan polisen gör?

Du måste veta att det finns inga poliser på orten. Poliserna är alltid minst 60 minuter bort, och det har dessa bestar till djur lyckats lära sig. Därför kan dom leva som i sitt hemland och slå sönder allt dom själv behöver och hota sina grannar helt utan orsak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in