vilken hade kommit först du ska tänka i styrka och påverkning. Skulle vilja säga att först kommer heroin och sist kommer lustgas. Men ta gärna med mer exempel, srry för stavfel skriver baked ifrån mobilen!
Av cannabis, nikotin och alkohol så är den förstnämnda en solklar etta. Nikotin gör ju inte så mycket så att alkohol kommer väl tvåa, även fast jag inte är ett alkoholfan.
Alkohol brukade vara en klar favorit-berusning, brukade aldrig finnas en dålig stund i samband med alkoholberusning, inga bakfyllor, bara smooth som en autobahn, jag brukade nästan gilla känslan av en tung bakfylla.. Men nu är det ingen favorit längre..
Svårt att jämföra, men Salvia divinorum är nog det som gett mig starkast effekter och dessutom är man så sinnessjukt borta från verkligheten att jag inte kan komma på något som kommer i närheten.
Effekten av Ketamin är helt annorlunda men man är väldigt långt bort från verkligheten där med när man tar en rejäl dos.
Nikotin hamnar nog längst ner på stegen, har aldrig begripit mig på varför folk använder det...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!