• 1
  • 2
2011-09-29, 22:11
Medlem
AdoIfs avatar
Har alltid varit duktig, arbetar på, sköter mig och lever ett tillbakadraget svenssonliv. Nu har jag funderat på att skita i allt och bli bad. Sluta jobba och leva rövare, jag har dom ekonomiska musklerna att leva ett dekadent herrans liv då jag kommer bli miljonär vare sig jag vill på ålderns höst. Vad tror ni om detta, ett liv fyllt av gym, knark, gänguppgörelser,brudar och klubbande jämfört med ett svenssonliv med tacos på lördag. Livet har vi här och nu, jag har sett många äldre gå i graven utan att våga ta några risker, spara och bli rik men aldrig levt ett vilt liv som jag är lite intresserad av.

Är jag ute och cyklar i mitt resonemang anser ni?
Senast redigerad av AdoIf 2011-09-29 kl. 22:15.
Citera
2011-09-29, 22:15
Medlem
Sawmas avatar
Om du nu har pengar som du säger, så borde du flytta utomlands o leka badboy. Ingen vet din bakgrund som vanlig svensson = ingen kommer köra med dig. Om du nu beter dig som en badboy dvs
Citera
2011-09-29, 22:16
Medlem
Okej lycka till och hade så kul... Men tror du kommer förlora din familj och dina vänner när du börjar uppträda som en douchbag.
Citera
2011-09-29, 22:17
Medlem
Servants avatar
Det beror väl lite på, hade du tänkt leva så resten av livet eller bara "köra hårt några år" så du inte känner att du bara varit svensson?
Får man fråga om ungefärlig ålder?
Citera
2011-09-29, 22:18
Medlem
moongoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdoIf
Har alltid varit duktig, arbetar på, sköter mig och lever ett tillbakadraget svenssonliv. Nu har jag funderat på att skita i allt och bli bad. Sluta jobba och leva rövare, jag har dom ekonomiska musklerna att leva ett dekadent herrans liv då jag kommer bli miljonär vare sig jag vill på ålderns höst. Vad tror ni om detta, ett liv fyllt av gym, knark, gänguppgörelser,brudar och klubbande jämfört med ett svenssonliv med tacos på lördag. Livet har vi här och nu, jag har sett många äldre gå i graven utan att våga ta några risker, spara och bli rik men aldrig levt ett vilt liv som jag är lite intresserad av.

Du är störtskön!

Meeenn...börja med dykning (som jag) eller nåt annat som ger dig en kick, utan att hamna på kåken.
Knarka kan du göra i smyg men ta hand om dig !
Hur gammal är du?

MVH: GET
Citera
2011-09-29, 22:22
Medlem
AdoIfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Servant
Det beror väl lite på, hade du tänkt leva så resten av livet eller bara "köra hårt några år" så du inte känner att du bara varit svensson?

Äldre än den yngsta riksdagsledamoten, yngre än centerns nya partiledare.
Citera
2011-09-29, 22:22
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:

Nej. det tycker jag inte.
Du skulle kanske må bra av en förändring.
Men varför ta så stora steg?
Var lite busig och kör på nya grejer.
Gör inget kriminellt bara.
Inget knark. Lite weed etc är väl ok.
Riskera inte det du kan få i framtiden
Tänk på att du skall ha det bra i 50 år till.

Men tänj gärna på gränserna.
Skulle vilja ha dina förutsättningar fast jag är 60 bast
Citera
2011-09-29, 22:25
Medlem
Benkkes avatar
Vad är det som utmärker en bad boy egentligen, kan någon ge mig ett detaljerat svar

Ett liv fyllt av gym, knark, brudar och klubbande låter ungefär som ett vanligt svensson liv om du frågar mig..
Var väll bara "gänguppgörelser" som var lite avvikande men hur jävla "badboyaktigt" är det på skala 1 till 10

Gänguppgörelser nuförtiden är väll typ att Black Cobra säljer sina stulna muffins till annat gäng med otroligt coolt namn, tex Original Gangsters eller *Evil Wolfriders Of Gothenburg*! Eller så är dom kanske såpass tuffa att dom bötfäller folk som tittat för länge på dom.. Jag vet faktiskt inte vad som sker när gäng gör kriminella saker
Citera
2011-09-30, 15:19
Medlem
NotchJohnssons avatar
Citat:

Kör hårt, livet är för kort.
Citera
2011-09-30, 15:22
Medlem
SvenBures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Servant

Det är nog inte så lätt att bara lägga ner det för att sedan ställa tillbaka, tror du det?
Det finns nog en del saker som kommer att hänga med i bagaget ändå.
Citera
2011-09-30, 15:34
Medlem
Kanske-Ingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBure
Det är nog inte så lätt att bara lägga ner det för att sedan ställa tillbaka, tror du det?
Det finns nog en del saker som kommer att hänga med i bagaget ändå.

...Den mannen vet vad han snackar om.
Citera
2012-09-10, 05:19
Medlem
PownitZs avatar
Har en fråga angående att vara "badboy". Är det någon som vet ifall tjejer tycker det är hett eller spännande med killar som använder droger? Kanske låter som en väldigt konstig fråga men har undrat över det ett tag efter att en kompis nämde att tjejer tycker det är hett.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in