Har aldrig haft problem tidigare, programmet laddas upp men när reklamen innan ska starta så blir det bara svart.
Har en MacBook, använder chrome som webbläsare, har testat med flera andra webbläsare också.
Uppkopplingen är det inget fel på, kan se på alla andra playkanaler! Har liknande problem på Aftonbladet, men där fungerar det oftast. Det finns inga nya programuppdateringar, Mac OS X 10.6.8
Vad kan problemet vara?!
Som ämnet säger så kan jag inte se på tv3 play. Rutan är bara svart. Svt play går däremot utmärkt.
Adobe flash nyinstallerat. Datorn kraschade förra veckan så nånting fattas då det fungerade tidigare, frågan är bara vad. Någon rådig människa som har ett svar till mig?
Hade verkligen uppskattats.
Som ämnet säger så kan jag inte se på tv3 play. Rutan är bara svart. Svt play går däremot utmärkt.
Adobe flash nyinstallerat. Datorn kraschade förra veckan så nånting fattas då det fungerade tidigare, frågan är bara vad. Någon rådig människa som har ett svar till mig?
Hade verkligen uppskattats.
Är flash updaterat då?
Har du ställt in i webläsaren så att cookies endast blockerar third parties och ads samt att webläsaren tar emot java och plug-ins?
Är flash updaterat då?
Har du ställt in i webläsaren så att cookies endast blockerar third parties och ads samt att webläsaren tar emot java och plug-ins?
Enda plugins där är just nu är flash (uppdaterat) och MS silverlight. Vad mer behöver jag? Och isf var/hur gör jag det (pedagogiskt skulle uppskattas).
Citat:
Ursprungligen postat av hmmmKlurigt
Det har vart samma sak för mig idag fast på tv6 play. och det är ju samma slags play-sidor. Funkar inte på tv3 heller för mig varken på tv6 eller tv3.
Funkar som sagt perfekt på SVT där dom även uppmanar en till att acceptera kakorna. Icke så hos 3an(viasat).
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!