• 1
  • 2
2004-12-10, 00:50
Bannlyst
Ja sitter hr lite sm tjackad fr frsta gngen p lnge igen....
(Skriver detta efter ja skrivit allt annat... Fljande inlgg kommer inte uppskattas av folk som irreterar sig p tjack-snack som gr frn en sak till en annan o pratar om alla saker i vlden p en gng)
S kom ja p en komentar ja fick nr ja slde ivg en 5a till en kund...

Tror detta va en frsta gngen kund... e dock inte sker.... iaf:
Tar upp honom till lgenheten (eftersom ja redan hadde lyckats punda upp honom dr tidigare i andra affrer, e ju inte annars d bsta att gra o visa var fan man bor..) Nr han kommer upp i lgenheten o ja ppnar min drr s utbrister en komentar ja aldrig hrt frr...
Tror d va s hr d va... men ja kan ju sklart ha blandat ihop lite olika hndelser som allt annat... .
Ja sger till honom att du kanske kan knna lukten hr inne... (d typ gav mig en snabb flash i huvet hur d skulle lukta i en trnings rum dr alla anvnder tjack parfym efter dushen... Av lukten i lgenheten d ass)
D fr han fr sig att d typ luktar pple... .. va fan, tnkte ja... Aldrig hrt frr... lika dumt som nr botvik fick fr sig att kka nudlar mitt i allt nr han provade tjack fr frsta gngen. men nu kan ja fan hlla med om att d luktar lite pple.. eller som han sa.. ppleskrutt.... grejen e ju nu att ja dricker alltd mitt tjack.. o d brukar ja blanda ut d med en festis som gr d fullt mjligt att st inne p banken o ta ut pengar samtidigt som du stter i dig lite extra o snackar fart i tsabiten som str p andra sidan bordet...pltsligt fick du bde 2 nya konton, telefonbanken samt internet banken.... fr att inte tala om att du redan hadde ett konto som dessutom stod p minus som vanligt.. ingen direkt anledning till att skaffa nya konton precis.. och sparkontot komer ju inte direkt att anvndas dom nrmsta ren knns d som.... Men iaf:

Ja blandar ut d med festis alltid ja... och idag nr ja intog ett halvt g. i en halv festis flaska s knde ja ju s klart smaken eftersom ja tog fr lite festis. Men d fick ja sklart den smaken i munnen.. pple ass...
Vet inte om ja skrev d innan.. o ja hittar inte riktigt i mina egna ord hr.. s ja skriver det i s fall 2 gnger....: Efter han hadde sagt att d lukta s.. s fick ja ju hlla med honom tillslut.... d gjorde ju faktiskt d... Men detta tjack ja tatt nu dr ja fick den smaken r en helt annan sort.. typ; blomster det ena och ja, Sprit tjack eller vad ni alla kallar d runt om i landet.. d vita lite vta sufflatet... (bertta grna vad ni skulle kalla den sorten.. kan inte hitta ordet fr det, kanske e rtt d ja anvnder. Eller ja.. d lr ju ingen gra nd.. D blir ju som vanligt att d mest intresanta frgan i snna hr poster blir glmd i det hela ord kaoset)

.. . . nu mste ja g.... Hem o ta mer... sitter p Caf nu nmligen.... men ett litet ps s klart mste ja trycka in...:

P.S. Min vg har blivit stulen och ja vger just nu upp grammen p tjacket med ett krydd mtt.. har hrt att detta ska funka bra... . Rtta mig grna annars... Iaf... s har kunder klagat p att d har ftt 4 samt 3g istllet fr 5... Klart att detta tgrdades s snabbt d hrde av sig.... Men tills vidare.... Hur kan man vara hyfsat sker p vilken vikt d e p tjacket du precis har hllt upp utan att vga det... vgen e p vg tillbaka.. men d tar ju sn satans tid fr dessa jvla pundare att f ngot gjort..... Skulle fan aldrig f fr mig att hlla p s... . . .... ...

N men rligt... om ja lnar ut vg jveln fr en kvll ska ja vll inte behva vnta en mnad p att f tillbaka den... . . . ... D e ju lite drygt tycker ja. . .

Och fresten.... : pusher kan du vara go o ringa mig eller om ngon som knner honom kan be honom ringa mig.... det nr. ja fick till dig kommer man ju aldrig fram p..... har ju en godisbit t dig.....
orkar typ inte ta upp ett pm mitt i allt skrivande hr bara fr att ja kom p d just nu

Kom nu s klart ocks p att ja hadde ftt ett konstigt samtal till min mobil... ett 0980- nr.... och nr ja d ringer upp nr. igen s sger dom att d inte finns....ringde upp nstintill 1-2 min efter d hadde ringt.
Nojji e ja.. d vet ja.. men tycker inte ni d vrkar lite konstigt... om ni fattar vad ja menar.......

Just fan ja.. ja skulle ju g nu.....
iaf. s har ja ass stlt en del vldigt viktiga frgar ja hoppas f svar p samt berttat fr er att ja nu sitter med en festis flaska i handen med tjack i och nr ja dricker d s tycker ja p fullt alvar d smakar gott..... frsta gngen idag d hnde och ja e ju helt extas ver detta som ni mrker.....

Ha d...
knns som ja inte kan sluta skriva Fuck va weird....
Citera
2004-12-10, 01:05
Medlem
mahutma_homos avatar
Frstr inte riktigt vad trden handlar om?
Citera
2004-12-10, 01:12
Medlem
I feel u man;;D
Citera
2004-12-10, 03:08
Medlem
Sliddjurets avatar
Mitt livs novell?

Fattar ingenting men kul om du haft en bra kvll.
Citera
2004-12-10, 03:19
Medlem
lol!!!!!!!
Citera
2004-12-10, 03:32
Medlem
nojas avatar
hehe har testat rka o E nu.. tror fan att det r dags fr en dos tjack :P
Citera
2004-12-10, 03:32
Medlem
La Chasses avatar
Ja, han undrar i alla fall om man kan vga knark med kryddmtt, och s vill han att Pusher ska ringa ocks.
Citera
2004-12-10, 08:16
Medlem
magnus211s avatar
shout out to salamander.......
Citera
2004-12-10, 08:42
Medlem
Lassemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Chasse
Ja, han undrar i alla fall om man kan vga knark med kryddmtt, och s vill han att Pusher ska ringa ocks.

Samt att hans lgenhet luktar ppelskrutt.

Och han undrar hur det skulle lukta i ett omkldningsrum om man anvnder tjackparfym.

Mitt svar p den frgan r nog tjack och svett.
Citera
2004-12-11, 01:27
Medlem
La Chasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseman
Samt att hans lgenhet luktar ppelskrutt.

Och han undrar hur det skulle lukta i ett omkldningsrum om man anvnder tjackparfym.

Mitt svar p den frgan r nog tjack och svett.

Hahaha! Ja. Jag sger d det ...
Citera
2004-12-11, 02:32
Medlem
Holkens avatar
Jag frstr precis ALLT i trden, kanske beror det p att jag r s otroligt smart, eller s r det fr att jag r s otroligt tjoooad just nu.
Jag sitter och lodar hemma hos mitt ex som ligger och degar i sngen bakom.
Fett soft med en dator att dimma med just nu knner jag.

Jag har lite kvar i psan men jag funderar p om jag ska skita i det.
Ska frska sova om ngra timmar ist s jag orkar upp och festa imorgon(lrdag).
Jag knner mig lite sugen p en holk, det skulle sitta perfa just nu.

Varfr dricker du tjacket fr? Eller vadd varfr, ptnd blir man vl hur man n gr med det.
Kanske inte om man stoppar upp det i armhlorna, eller kanske?
Funderar p om man <- vad fan skulle jag skriva? Jobbigt...!

Knner mig riktigt festsugen, varfr kan inte allt folk g p tjack hr i vrlden.
D skulle det ju vara fest dygnet runt, ret om! Eller om alla rkte joint hela dagarna, d skulle parkbnkarna vara vadderade och grsmattorna skulle vart stoppade med bomull.
Jag r d sker p att Mc'Donalds skulle byta namn till Mc'Munchies om s var fallet.

Lyckat att sitta ptnd nu, nstan helt ensam. Ingen annan som delar samma upplevelse om mig.
Snacka om boring, mste hitta ngot skoj att punda med. Eller nej fan, det orkar jag inte.

Det borde finnas en trd fr att ptnda jaekla ska kunna skriva om sina nattliga upptg.

Ngon mer n jag, och mina kompisar, som upplever en stark tobaksnojja p tjack?
Min kompis hade kpt 2st 20-pack och ett 25-pack Marlboro Light idag fr att frbereda sig infr ett lngt dygn av yra men efter 2 timmars ptndhet(egenrtt p det ordet!), s var 2 paket slut.
Det kallar jag tobaksnojja, sjlv s rker jag ungefr 2 cigg p en halvtimme och nu knner jag att det r dags igen.

Ett tips till alla som tar tjack och vill njuta lite extra av rysningarna man fr:
G ut i bara t-shirt, och byxor inkl. strumpor frstss, p balkongen nu nr det r kallt ute.
Fy helvette s det ilar i kroppen, s underbart sknt.
Knns faktiskt rtt sknt att sitta hr och dimma till lite mysig GOA och knappa p tangentbordet.

Det enda jag tit sedan jag brjade med tjacket idag r ett marie-kex som frvandlades till en torr gegga i kften. Fy helvette s ckligt det var, och inte fan gjorde kvljningarna saken bttre heller.

Nu undrar bryten bakom vad fan jag skriver s jag tror det r dags jag slutar.

Puss p er alla
Citera
2004-12-11, 11:01
Medlem
Been there done that. Hehe...fan vad man kanner igen sig. Man ater till din fraga angaende vaga upp med kryddmatt. Forst ursakta prickarna over bokstaverna, men befinner mig utomlands sedan en tid tillbaka.
Visst kan man vaga med kryddmatt pa ett ungefar, men det kan diffa ratt bra och det beror nog pa densiteten hos olika sorters tjack och olika sorters utblandningsamnen. Alltsa att olika amnen vager lika mycket aven fast det ser mer/mindre ut. T.ex. sa ser oftast 1g dextropur mer ut an 1g tjack med underline pa oftast. Precis som att 1 kg bly vager lika mycket som 1kg fjader men 1kg fjader ser mer ut, den har ni val aldrig hort forut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in