2011-09-27, 17:15
Medlem
Tjenare! Jag har en ASUS X59SR och har nyligen laddat ner en massa drivers från deras hemsida och när ja skulle ladda ner BIOS filerna så kom dom i .212 fil? Vad är detta? och hur uppdaterar jag BIOS för jag har letat överallt på google hittar inga svar! Filerna heter F5SRAS.204 ungefär samma bara att dom har bytt de sista siffrorna.
Citera
2011-09-27, 17:24
Medlem
http://vip.asus.com/forum/view.aspx?...del=P5B+Deluxe
Citera
2011-09-27, 17:25
Medlem
sveen53s avatar
När jag updaterade mit Matsonic-moderkort så flashade man in uppdateringen med ett program som jag brände på en cd som jag bootade med.

Ta INTE fel uppdatering, läs väldigt noga på ditt morderkorts hemsida.
tar du fel så går det inte att starta datorn, jag flashade fel, det enda som hände när jag startade datorn var att det pep, ingen bild, jag var tvungen att flytta en jumper på moderkortet så att fabriksinställningarna kom tillbaka.

Jag vet inte hur det funkar hos asus så läs på deras sida.
Citera
2011-09-27, 17:26
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> Hårdvara

//Mod
Citera
2011-09-27, 17:36
Medlem
@Zett , tack så mycket ska teste det nu

@sveen53 är lite osäker om ja ska uppdatera faktist men ska läsa mer på den hemsidan Zett länka och se exakt hur man gör.
Citera
2011-09-28, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rorchak
Tjenare! Jag har en ASUS X59SR och har nyligen laddat ner en massa drivers från deras hemsida och när ja skulle ladda ner BIOS filerna så kom dom i .212 fil? Vad är detta? och hur uppdaterar jag BIOS för jag har letat överallt på google hittar inga svar! Filerna heter F5SRAS.204 ungefär samma bara att dom har bytt de sista siffrorna.

Ladda ner asus uppdate om det inte redan ligger på din HD bästa lösningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in