2011-09-27, 01:43
Medlem
[Infinite]s avatar
http://www.youtube.com/watch?v=b5ocM...rec_grec_index

Nå va tror vi?
Är det något på uppsving?
Var länge sen jag rörde mej bland "sprejandet" nu, vad har hänt?
Senast redigerad av [Infinite] 2011-09-27 kl. 01:53.
Citera
2011-09-27, 01:53
Bannlyst
Tragiskt att folk på jewtuben tar så illa upp..
Citera
2011-09-27, 01:56
Medlem
GlassKattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av köttbulle1989
Tragiskt att folk på jewtuben tar så illa upp..
Inte alls, det är ju roligt!
Citera
2011-09-27, 02:02
Medlem
techmans avatar
Var rätt lam måste jag säga.

Håller med, folk på YT är så jävla känsliga.
Citera
2011-09-27, 02:11
Medlem
Finns det något specificerat syfte bakom den här filmen?
Citera
2011-09-27, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itssopure-2
Finns det något specificerat syfte bakom den här filmen?

Att informera om att nässpray är oftast beroendeframkallande?
Citera
2011-09-27, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Att informera om att nässpray är oftast beroendeframkallande?

Okej, men jävligt märkligt sätt att göra det på..
Citera
2011-09-27, 19:49
Medlem
WhenIAmQueens avatar
Shit, vadå överdriva.. Kan inte mer än att höja ett ögonbryn åt videon och sedan småskratta åt hur många på YT tar saker på alldeles för stort allvar ibland, någon borde ge dom en nallebjörn att mysa med eller något. (tex 'debatten' om ifall man får skämta om Hitler i 'Alla flickor utom jag' videon)

Nu har jag varit från FB och drogvärlden ett tag, har jag helt missat att det skulle finnas någon 'vanlig' nässpray man kan bli ens det minsta hög på? Känner mig smått efterbliven..
Eller är det det att man kan bli 'beroende' av det genom att bli/känna sig snuvig om man använder det för mycket?

Man kan bli 'beroende' av handkräm, läppbalsam osv också, så.. va? Det är ju knappast ens värt att nämna med tanke på hur 'oviktigt' det är (enligt mig, iaf).

Fast iofs.. kan folk få för sig att klassa kratom, (eller kalla krypton 'dödsdrog'), och ge tillåtelse att 'beslagta'/förstöra saker som kanske kan bli olagliga någon gång i framtiden så..

Min hjärna är inte helt med (dock inte pga nässpray ), så förlåt för kass grammatik, stavfel överanvändning av parenteser och så vidare, hoppas ni överlever
Citera
2011-09-27, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhenIAmQueen
Shit, vadå överdriva.. Kan inte mer än att höja ett ögonbryn åt videon och sedan småskratta åt hur många på YT tar saker på alldeles för stort allvar ibland, någon borde ge dom en nallebjörn att mysa med eller något. (tex 'debatten' om ifall man får skämta om Hitler i 'Alla flickor utom jag' videon)

Nu har jag varit från FB och drogvärlden ett tag, har jag helt missat att det skulle finnas någon 'vanlig' nässpray man kan bli ens det minsta hög på? Känner mig smått efterbliven..
Eller är det det att man kan bli 'beroende' av det genom att bli/känna sig snuvig om man använder det för mycket?

Man kan bli 'beroende' av handkräm, läppbalsam osv också, så.. va? Det är ju knappast ens värt att nämna med tanke på hur 'oviktigt' det är (enligt mig, iaf).

Fast iofs.. kan folk få för sig att klassa kratom, (eller kalla krypton 'dödsdrog'), och ge tillåtelse att 'beslagta'/förstöra saker som kanske kan bli olagliga någon gång i framtiden så..

Min hjärna är inte helt med (dock inte pga nässpray ), så förlåt för kass grammatik, stavfel överanvändning av parenteser och så vidare, hoppas ni överlever

Jag minns att aftonbladet hade några artiklar om detta för nåt år sen.

Som jag har fattat det så blir man fysiskt beroende av näs sprayen (det är därför man får använda näs spray max i två veckor). Antar att det gäller konstant snuva eller något liknande, så långt har jag inte hängt med.

Man kan inte bli hög på näs spray.
Citera
2011-09-27, 23:04
Medlem
WhenIAmQueens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Jag minns att aftonbladet hade några artiklar om detta för nåt år sen.

Som jag har fattat det så blir man fysiskt beroende av näs sprayen (det är därför man får använda näs spray max i två veckor). Antar att det gäller konstant snuva eller något liknande, så långt har jag inte hängt med.

Man kan inte bli hög på näs spray.

Okej, såg aldrig artiklarna, men visste det sedan innan.
Och då var syftet med videon att informera något dom flesta som kan läsa en bipacksedel redan vet?
Alternativt håna dom som kör IV?
Eller påpeka att nässpray bara är nässpray och inget annat?
Känns smått onödigt i vilket fall som helst
Jaja, whatever. Folk får väl roa sig som dom vill...

Precis det jag var säker på, sen såg jag denna tråden och blev lite småförvirrad eftersom att den ligger i (övriga)droger.

Så undrade bara om det... jag vet inte... kommit ut någon ny sort som ungarna i mellanstadiet roar sig med på rasterna eller något.
Som sagt, inte varit i denna 'världen' på ett tag så är inte direkt uppdaterad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in